• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
9

خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:بی توجهی به مشکلات صنایع آسیب دیده بیکاری قزوین را افزایش می دهد

  • کد خبر : 30291
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:بی توجهی به مشکلات صنایع آسیب دیده بیکاری قزوین را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین در سال جاری عصر یکشنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد. علی محمد زمانی در این جلسه اظهار داشت: امروز در شرایط خاصی هستیم و در کنار تشدید تحریم‌ها، ممانعت از فروش نفت، شیوع ویروس کرونا موجب شده که صنعت با […]

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین در سال جاری عصر یکشنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد.

علی محمد زمانی در این جلسه اظهار داشت: امروز در شرایط خاصی هستیم و در کنار تشدید تحریم‌ها، ممانعت از فروش نفت، شیوع ویروس کرونا موجب شده که صنعت با چالش‌های جدی روبرو شده و علیرغم اینکه توان مالی دولت محدود است اما همچنان انتظار می‌رود که حمایت لازم از آسیب دیدگان صورت گیرد.

وی با اشاره به شرایط کشور پس از ویروس کرونا تصریح کرد: تعطیلی برخی واحدها و آسیب دیدن کسب و کارهای کوچک چالش‌های زیادی ایجاد کرده و بی توجهی به مشکلات آنها می‌تواند آسیب‌های بیشتری به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی وارد کند.

زمانی به مشارکت مردم در کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری مردم تاکنون اقدامات خوبی برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا صورت گرفته که این کار باید تداوم یابد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین بیان کرد: با تعامل خوبی که بین دولت و مردم و بخش خصوصی در کمک رسانی به نیازمندان و درمان بیماری صورت گرفته رتبه خوبی در کنترل بیماری داریم که جای خوشحالی دارد.

زمانی اضافه کرد: با فرمایش رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه بخش خصوصی هم پای کار است تا این حرکت بخوبی عملیاتی شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین بیان کرد: فرمایش رهبری حجت است و مردم پای کار هستند و خواهند بود تا این کار خداپسندانه به خوبی اجرا شود.

وی در خصوص سال جهش تولید هم گفت: در کنار توجه به مشکلات ناشی از ویروس کرونا نباید از مشکلات صنعتگران غافل شده و شعار سال را که جهش تولید است فراموش کنیم.

زمانی اظهار داشت: باید در همین ابتدای سال برای رفع چالش‌ها و حرکت در مسیر جهش تولید برنامه ریزی کنیم و با هدف حرکت کنیم اما به نظر می‌رسد هنوز برنامه جدی نداریم و به جای صنعت به خدمات اهمیت بیشتری داده‌ایم زیرا حدود ۳۱ درصد تسهیلات به بخش صنعت اختصاص یافته و این میزان کافی نیست و باید صنایع را احیا کنیم و ما نگرانیم که فرصت را از دست بدهیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین تصریح کرد: بسیاری از صنایع کوچک و متوسط آسیب دیده‌اند و اگر در نیمه اول سال برای صنایع فکری نکنیم در نیمه دوم قادر به تأمین نیازها و رفع مشکلات نخواهیم بود و بیکاری بیشتر می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.