• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
14

خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین: راه اندازی واحدهای صنعتی برای کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است

  • کد خبر : 30201
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۱۶
خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین: راه اندازی واحدهای صنعتی برای کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش کمک مومنانه ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد. علی محمد زمانی گفت: وضعیت درگیری با ویروس کرونا به حدی است که برای شکست آن باید همه احساس مسئولیت کرده و همکاری کنند تا بتوان به موفقیت در کارها امیدوار شد. رئیس خانه صنعت و معدن استان […]

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش کمک مومنانه ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

علی محمد زمانی گفت: وضعیت درگیری با ویروس کرونا به حدی است که برای شکست آن باید همه احساس مسئولیت کرده و همکاری کنند تا بتوان به موفقیت در کارها امیدوار شد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: مشارکت واحدهای تولیدی و تغییر خط تولید برای تأمین بخشی از نیازهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از کارهای ارزشمندی است که تداوم آن کمک مؤثری است.

زمانی تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد تولید دستکش در استان فعال شده که قبلاً در تأمین مواد اولیه و قالب‌های تولیدی مشکل داشت فعال کرده‌ایم و قادر است روزانه ۱۰ هزار جفت دستکش تولید کند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: دستکش‌های تولیدی در این واحد کیفیت بسیار خوبی دارد و با قیمت هر جفت سه هزار تومان در صورت حمایت می‌تواند در این شرایط برای بسیاری از بخش‌ها بویژه کارگران واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: این دستکش‌ها تاکنون برای اتحادیه تاکسیرانی، بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف توزیع شده و مورد توجه قرار گرفته است و در صورت لزوم می‌تواند تولید خود را به روزانه ۲۰ هزار جفت رسانده و نیاز استان را تأمین کند.

زمانی اظهار داشت: فعالان اقتصادی با مشارکت در تأمین نیازهای اقلام بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا سهم خوبی بر عهده گرفته‌اند و این کار تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با توزیع نان صلواتی در نانوایی‌ها و اقلام بهداشتی رایگان با کمک صنعتگران در این کار خداپسندانه مشارکت کرده ایم.

زمانی اظهار داشت: با توجه به پیام رهبری در اجرای طرح کمک مومنانه که بسیار هوشمندانه عنوان شده با بسیج نیروهای مردمی قادریم به محرومان کمک کنیم تا نیازهایشان برطرف شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که مدتهاست صنوف و واحدهای صنعتی به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل شده تداوم این روند می‌تواند لشگر بیکاران را بیشتر کند لذا باید برای راه اندازی واحدهای تعطیل شده اقدام کرد زیرا راه اندازی کارخانجات مهم است و می‌تواند نگرانی‌های کارآفرینان را حل کند تا اشتغال موجود نیز حفظ شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.