• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
11

جزئیات تخصیص برق و آب به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی تهران

  • کد خبر : 27539
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
جزئیات تخصیص برق و آب به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی تهران

صابر پرنیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اعلام اینکه شهرک های صنعتی استان تهران با کمبود قابل توجه برق و آب روبه رو هستند، اظهارداشت: در استان تهران ۵ هزار و ۵۴۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی مستقر هستند که از میان آنها هزار و ۱۲۵ واحد تولیدی تعطیل شده اند. […]

صابر پرنیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اعلام اینکه شهرک های صنعتی استان تهران با کمبود قابل توجه برق و آب روبه رو هستند، اظهارداشت: در استان تهران ۵ هزار و ۵۴۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی مستقر هستند که از میان آنها هزار و ۱۲۵ واحد تولیدی تعطیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز شهرک های صنعتی استان تهران در حوزه برق ۵۰۰ مگاوات است، اظهارداشت:  در این میان نیاز ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاواتی برق در تعدادی از شهرک های صنعتی در مرحله بحرانی قرار دارد که در این رابطه مشغول رایزنی و توافق برای تخصیص برق به این شهرک ها هستیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه در حوزه آب نیز شهرک های صنعتی نیازمند ۵۰۰ لیتر در هر ثانیه آب هستند، افزود: شهرک‌های عباس آباد، شمس آباد، پرند و نصیر آباد نزدیک به ۲۰۰ لیتر نیاز بحرانی به آب دارند.

وی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان تهران حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند تا در بازده ۵ ساله بتوان مشکلات آنها را برطرف کرد.

پرنیان با اشاره به اینکه برای شهرک صنعتی عباس آباد ، خوارزمی و پایتخت بحت تخصیص ۸۵ لیتر آب از سد ماملو مطرح شده است، گفت: برای شهرک صنعتی شمس آباد و شهرک پوشاک هم تخصیص ۳۰۰ لیتر آب از طریق کانال محمدیه عنوان شده که امیدواریم با تأمین آب این شهرک ها اشتغال را در آنجا به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم .

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه کرد: برای شهرک فیروزکوه که قرار است قطب صنایع غذایی کشور شود هم تأمین ۹۵ لیتر آب از سد نمرود عنوان شده است. علاوه بر این در بخش برق هم قرار است پست های برق جدید در شهرک های صنعتی استقرار پیدا کند البته اولویت اصلی ما فعلاً تأمین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاوات برق برای شهرک های صنعتی این استان است.

وی در ادامه صحبت های خود به افت فشار برق در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا آسیب های زیادی به تجهیزات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها وارد کرده است که در صددیم این موضوع را در اسرع وقت برطرف نماییم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.