• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
10

تقدير بخش خصوصي از استاندار اصفهان: سهل آبادي: مردم اصفهان از مهرعليزاده به نيكي ياد خواهند كرد

  • کد خبر : 22383
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۵۸
تقدير بخش خصوصي از استاندار اصفهان: سهل آبادي: مردم اصفهان از مهرعليزاده به نيكي ياد خواهند كرد

در شصت و هشتمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان اصفهان از تلاش هاي محسن مهرعليزاده قدرداني گرديد. به گزارش بازنيوز ، شصت و هشتمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان اصفهان صبح امروز( شنبه) به رياست محسن مهر عليزاده كه روزهاي پاياني خدمتش در مسوليت استانداري اين استان را سپري […]

در شصت و هشتمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان اصفهان از تلاش هاي محسن مهرعليزاده قدرداني گرديد.
به گزارش بازنيوز ، شصت و هشتمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان اصفهان صبح امروز( شنبه) به رياست محسن مهر عليزاده كه روزهاي پاياني خدمتش در مسوليت استانداري اين استان را سپري مي كند، برگزار گرديد.
آنچه از ديدگاه ها و نظرات مردم به خصوصي فعالان و تشكل اقتصادي برمي آيد نشان دهنده رضايت اصفهاني ها از فعاليت هاي اين مدير باسابقه كشور است كه عليرغم موفقيت و مقبوليتش به دليل قانون اخير مصوب مجلس در خصوص بازنشستگان ، سكانداري استانداري اصفهان را به فرد ديگري خواهد سپرد.
سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس اتاق بازرگاني در ابتداي اين جلسه گفت : متاسفانه اين آخرين جلسه اي است كه به رياست دكتر مهرعليزاده تشكيل مي گردد ، هنوز ١١ ماه از برنامه هاي مدون ، فعاليت هاي اثر گذار  و وفاق و همدلي مناسب مديران دولتي و مردم نگذشته است كه اصفهان بار ديگر با تغييرات مديريتي در بالاترين سطح رو به رو خواهد شد.
سهل آبادي افزود: استفاده از جوانان و كاهش سن مديران، امر مباركي است اما اميدواريم اجراي اين قانون ، آسيبي به فضاي مديريتي كشور در شرايط حساس كنوني وارد نسازد.
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران از مهرعليزاده به عنوان يك مدير ملي با آگاهي، تسلط و توان اجرايي مناسب ياد كرد و افزود: مردم شريف و شهيد پرور اصفهان از دوران تصدي وي خاطرات خوبي در ذهن دارند و براي ايشان در سنگرهاي بعدي خدمت آرزوي موفقيت داريم.
دكتر محسن مهرعليزاده در اين جلسه گفت: از زحمات و تلاش هاي كارشناسانه رييس اتاق بازرگاني ، اعضا و دبيرخانه شوراي گفتگو در يك سال گذشته قدرداني مي كنم و خوشحالم كه ميزان اثر گذاري و مصوبات ملي اين شورا در مقايسه با ساير استان ها بنا به داوري وزارت كشور بسيار زياد بوده است و خوشحالم كه اختلافات گروهي و حزبي هرگز به اين جلسات راه نيافت.
وي افزود: بر اساس قانون جديد ، عمر مديريتي اينجانب در اصفهان به پايان خود رسيده و اميدوارم در اين مدت ، گام هاي موثري در راستاي رشد و اعتلاي اقتصاد و صنعت استان اصفهان برداشته باشيم. اصفهان يك استان برجسته و متمايز در كشور است و بايد جايگاه اين استان به درستي درك شود.
استاندار اصفهان افزود: با راهبري مدبرانه مقام معظم رهبري و تلاش هاي دولت تدبير و اميد در حال گذار از تحريم هاي جديد هستيم و بي شك با حمايت و انسجام مردم از اين مرحله نيز به سلامت خواهيم گذشت.
گفتني است در پايان اين نشست از زحمات محسن مهرعليزاده و اعضاي دبيرخانه شوراي گفتگو با اهداي لوح تقدير قدرداني گرديد.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.