• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
8

تاکید رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر رفع مشکلات حمل و نقل دریایی، ریلی و زمینی

  • کد خبر : 29058
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
تاکید رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر رفع مشکلات حمل و نقل دریایی، ریلی و زمینی

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ این نشست با حضور سید عبدالوهاب سهل آبادی و آرمان خالقی رییس و قائم مقام دبیرکل خانه صمت ایران با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی وزارت راه برگزار گردید. در این دیدار با توجه به برنامه وزارت راه و شهرسازی مبنی […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ این نشست با حضور سید عبدالوهاب سهل آبادی و آرمان خالقی رییس و قائم مقام دبیرکل خانه صمت ایران با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی وزارت راه برگزار گردید.
در این دیدار با توجه به برنامه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان ریلی و تجهیز کانتینرهای حمل و نقل از تولید کنندگان داخلی و همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این زمینه جهت معرفی تولید کنندگان توانمند تاکید گردید.
همچنین تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل زمینی از جمله تریلی های حمل بار، کانتینر بر، یخچال دار و ایجاد شرکت های حمل و نقل تخصصی و بین المللی توسط فعالان بخش صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در خصوص حمل و نقل دریایی نیز پیشنهاد خانه صنعت و معدن جهت خطوط دائمی به آفریقا و آسیا جنوب شرق به وزیر محترم ارائه و مورد استقبال قرار گرفت.
همچنین وزیر راه و شهرسازی به خبر راه اندازی خطوط راه آهن مستقیم ما بین چین و ایران اشاره و ابراز امیدواری کردند فعالان اقتصادی طرفین از ظرفیت این خط آهن حداکثر استفاده را انجام دهند تا هزینه حمل و نقل بار بین دو کشور کاهش یابد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.