• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
6

افزایش ۵۰۰ میلیاردی درآمد حاصل از حقوق دولتی بخش معدن در سال ۹۸

  • کد خبر : 24045
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
افزایش ۵۰۰ میلیاردی درآمد حاصل از حقوق دولتی بخش معدن در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی میزان درآمدهای حاصل از حقوق دولتی معدن را در  قانون بودجه سال ۱۳۹۷ با لایحه  بودجه سال ۱۳۹۸  مقایسه کرده است. در لایحه بودجه ۹۸ درآمدهای حاصل از حقوق دولتی در بخش معدن و صنایع معدنی برابر با ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی میزان درآمدهای حاصل از حقوق دولتی معدن را در  قانون بودجه سال ۱۳۹۷ با لایحه  بودجه سال ۱۳۹۸  مقایسه کرده است. در لایحه بودجه ۹۸ درآمدهای حاصل از حقوق دولتی در بخش معدن و صنایع معدنی برابر با ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است این درحالیست که این درآمد در سال جاری و براساس قانون بودجه ۹۷ برابر با ۱ هزار میلیارد تومان بوده است.براساس لایحه بودجه ۹۸ جمع کل اعتبارات مصوب این بخش برابر با ۹۴۴ میلیارد تومان است. همچنین سهم اعتبارات مصوب از درآمد بخش معدن و صنایع معدنی  ۱۲٫۸درصد نسبت به سال جاری کاهش یافته است.

میزان درآمدهای بخش معدن از محل حقوق دولتی (با رعایت ماده ۱۴ )قانون معادن مصوب (۲۳/۳/۱۳۷۷ )و عواید حاصل از تبصره های «۲» و «۳» ماده (۶)قانون معادن مصوب ۲۳/۳/۱۳۷۷ و اصلاحات و الحاقات بعدی و میزان اعتبار هزینه ای و تملک اختصاص یافته به این حوزه برای قانون بودجه سال ۱۳۹۷ و لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ موضوع بند «پ» ماده (۴۳)قانون برنامه ششم توسعه در جدول زیر مقایسه شده است.

متن کامل این گزارش گزارش دراینجا قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.