• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
12

اعتراض صنعتگران به پروتکل‌های بهداشتی/چرا باید به تعهدی تن دهیم که خارج از اراده کارفرماها است

  • کد خبر : 30257
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
اعتراض صنعتگران به پروتکل‌های بهداشتی/چرا باید به تعهدی تن دهیم که خارج از اراده کارفرماها است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراتب اعتراض صنعتگران را نسبت به پروتکل‌های بهداشتی آن وزارتخانه اعلام کرد. به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، محمدرضا مرتضوی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراتب […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراتب اعتراض صنعتگران را نسبت به پروتکل‌های بهداشتی آن وزارتخانه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، محمدرضا مرتضوی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراتب اعتراض صنعتگران را نسبت به پروتکل‌های بهداشتی آن وزارتخانه اعلام کرد.

اکسپورتنا، متن کامل نامه خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران به سعید نمکی، وزیر بهداشت را منتشر کرد:

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

با عنایت به الزام ثبت نام واحدهای صنفی صنعتی در سامانه وزارت بهداشت جهت بازگشایی و آغاز به فعالیت در گام دوم مبارزه با کرونا به آدرس الکترونیکی به استحضار می‌رساند پیامی با مضمون اینجانب ضمن تایید صحت اطلاعات وارد شده متعهد می‌شوند که تمامی راهنمایی بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را به طور کامل رعایت کنم و «عواقب عدم اجرای آن را بر سلامت خودT کارکنان و مشتریان اطلاع داشته و آن را می پذیرم» بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد.

با توجه به شروع بالا و اپیدمی که این بیماری در کشور و دخیل بودن از عوامل مختلفی که خارج از اراده کارفرماست، ابتلای کارکنان را نمی‌توان صرفاً ناشی از آلودگی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در محیط کار دانست و سوالی که در این راستا به اذهان خطور می کند، این است که چرا واحدهای مذکور می بایست به تعهدی تن بدهند که خارج از حیطه کنترل است.

لذا خواهشمند است رسیدگی به این مهم با قید فوریت در دستور کار آن آن وزارتخانه قرار گیرد پیشاپیش از توجه جنابعالی تشکر و قدردانی به عمل می آید.

با تشکر

سیدمحمدرضا مرتضوی

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.