• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
12

اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع

  • کد خبر : 15053
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع

به گزارش بازنيوز از ایسنا، منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی شماره سه قائم‌شهر اظهار کرد: کارخانه نساجی که یک سرمایه ملی محسوب می‌شود بلاتکلیف مانده است و به منظور رفع مشکلات آن، به همراه نمایندگان و مقامات محلی بررسی لازم صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه به لحاظ مالکیت، […]

به گزارش بازنيوز از ایسنا، منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی شماره سه قائم‌شهر اظهار کرد: کارخانه نساجی که یک سرمایه ملی محسوب می‌شود بلاتکلیف مانده است و به منظور رفع مشکلات آن، به همراه نمایندگان و مقامات محلی بررسی لازم صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه به لحاظ مالکیت، کارخانه نساجی خصوصی است و دولت نمی‌تواند در این زمینه دخالت کند، تصریح کرد: باید راهی مشخص شود تا از طریق مشارکت، تشویق بخش خصوصی و حمایت سازمان گسترش مشکلات این کارخانه برطرف شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن باید به توسعه صنعتی کمک کند، گفت: برای راه‌اندازی مجموعه‌هایی که سال ها بلاتکلیف مانده خوشبین هستیم.
معظمی با بیان اینکه امسال از سوی رهبری به تولید و اشتغال تاکید شده و مسئولان دولتی باید شرایط این امر را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان گسترش وزارت صنایع، نوسازی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: صنعت نساجی مورد تاکید دولت است چرا که از نظر سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر صنایع، سرمایه کمتری نیاز دارد و اشتغالزایی بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

معظمی گفت: امسال دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق سیستم بانکی برای نوسازی صنایع در کشور تخصیص داده است و اختصاص این تسهیلات از سوی کارگروه های استانی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.