• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

  • کد خبر : 33301
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

دبیر کل و عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران و عضو هیات مدیره انجمن غلات گفت: وزیر جهاد کشاورزی اگر اجازه دسترسی به سامانه بازارگاه ( توزیع نهاده های دامی) را به ما یا رسانه ها بدهد؛ مشخص می کنیم چقدر فساد دارد. به گزارش تسنیم، محمدرضا مرتضوی عضو هیات مدیره انجمن غلات […]

دبیر کل و عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران و عضو هیات مدیره انجمن غلات گفت: وزیر جهاد کشاورزی اگر اجازه دسترسی به سامانه بازارگاه ( توزیع نهاده های دامی) را به ما یا رسانه ها بدهد؛ مشخص می کنیم چقدر فساد دارد.
به گزارش تسنیم، محمدرضا مرتضوی عضو هیات مدیره انجمن غلات در نشست خبری اظهار داشت : وقتی اثری از ارز ۴۲۰۰ تومانی در سفره مردم معلوم نیست مشخص است این منابع به دست دلال ها رفته است.
مرتضوی با انتقاد از عملکرد سامانه بازار گاه گفت: در سامانه بازارگاه (سامانه توزیع نهاده های دامی) برای خودشان حواله صادر میکنند و این سامانه فساد دارد.
وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی فعلی خود زمانی که رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بود معترض این شکل اختصاص یارانه بود امید داریم اکنون نیز تجدید نظر داشته باشد.
او گفت: از وقتی بازارگاه شروع به فعالیت کرد و حواله بازی ها باشند قیمت مواد پروتئینی افزایش یافته و از دسترسی مردم خارج شده است.
دبیر کل و عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران و عضو هیات مدیره انجمن غلات گفت: وزیر جهاد کشاورزی اگر اجازه دسترسی به این سامانه با به ما یا رسانه ها دهد؛ مشخص می کنیم چقدر فساد دارد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.