• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
8

بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در کمیسیون اقتصادی

  • کد خبر : 17866
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در این کمیسیون خبر داد. رحیم زارع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نشست عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: براساس […]

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نشست عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بند ۱۹ لایحه که در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت، در مواردی که سازمان امور مالیاتی جهت رسیدگی به اظهارنامه یا بررسی میزان معاملات به مودیان و متعهد متعاملین مراجعه و دفاتر اسناد و مدارک آنها را درخواست می‌کند، اشخاص مذکور مکلف به ارائه دفاتر و اسناد و مدارک به درخواست است مورد هستند.

به گفته زارع، در مورد اشخاصی حقوقی که منحل می‌شود تا زمان تسویه شخص حقوقی کماکان مؤدی محسوب می شود و مدیر یا مدیران تصفیه مکلف به انجام تکالیف مقرر در این قانون خواهند بود. همچینین در انتقال یک واحد صنفی شخص دارنده واحد صنفی تا زمان انتقال مسئولیت، اجرای مقررات و تمامی تکالیف دوره‌های مالیاتی مربوط از جمله تسلیم اظهارنامه، صدور صورتحساب و سایر مقررات را برعهده خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.