• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7205اخبار امروز : 2
9

پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز اصناف

  • کد خبر : 26250
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز اصناف

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پیامی روز ملی اصناف را به این قشر زحمتکش و تأثیرگذار در جامعه تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد: الکاسب حبیب‌الله اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور و از جمله بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از […]

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پیامی روز ملی اصناف را به این قشر زحمتکش و تأثیرگذار در جامعه تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

الکاسب حبیب‌الله

اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور و از جمله بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده ‌اند. همچنین، با توجه به گستره فعالیت اصناف در کشور، علاوه بر ایفای نقش مؤثر در عرصه اقتصادی، در مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز نقش مهمی ایفا می‌ نمایند. براین اساس، ظرفیت‌ها و قابلیت‌ هایی که اصناف در عرصه‌‌های مختلف و از همه مهم تر عرصه اقتصادی جامعه دارند، باعث شده تا نگاه‌ها به سمت این بخش به عنوان بخشی اثرگذار در رونق تولید و همچنین برخورد با کالای قاچاق در نظام توزیع جلب شود‪ . در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی، کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و با مولفه‌های ارزشمندی همچون امانت، انصاف و عدالت عجین بوده‌اند. به پاس اول تیرماه که به نام روزملی اصناف نامگذاری شده است فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، این روز عزیز را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد کشورتبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای کمک به رونق تولید ملی ، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار قدردانی می نمایم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=26250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.