• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 7187اخبار امروز : 0
14

قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن/ عزم جدی تمام بخش های دولتی و خصوصی برای رونق تولید

  • کد خبر : 26464
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن/ عزم جدی تمام بخش های دولتی و خصوصی برای رونق تولید

مشاور عالی وزیر صمت با قدردانی از برگزار کنندگان مراسم باشکوه بزرگداشت روز صنعت و معدن حضور بخش های دولتی و خصوصی را در کنار یکدیگر نشان از عزم تولید دانست. به گزارش شاتا،مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به سخنان “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش ،حضور وزرای […]

مشاور عالی وزیر صمت با قدردانی از برگزار کنندگان مراسم باشکوه بزرگداشت روز صنعت و معدن حضور بخش های دولتی و خصوصی را در کنار یکدیگر نشان از عزم تولید دانست.

به گزارش شاتا،مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به سخنان “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش ،حضور وزرای علوم، دفاع، امورخارجه، معاون محیط زیست، معاون پارلمانی، رئیس کل بانک مرکزی،نمایندگان و تشکل ها را، نشانی از عزم همه جانبه تمام بخش های برای رونق تولید در سال رونق تولید دانست. چرا که تولید در بخش صنعت و معدن، حوزه ای فرابخشی است که نیازمند کمک و تلاش همه ارگان ها و دستگاه های مختلف در بخش دولتی و خصوصی است.

وی تاکید کرد: همانطور که دکتر لاریجانی تاکید کردند حضور وزیر دفاع و علوم به این معنی است که حافظان امنیت کشور در مرزها و همچنین مراکز علمی و دانشگاهی کشور توجه ویژه ای به موضوع تولید دارند و در واقع ،شرایط حساس جنگ اقتصادی کشور را به خوبی درک کرده اند.

صادق نجفی برگزاری چنین مراسمی را در شرایط حساس را حایز اهمیت دانست و برگزار کنندگان این مراسم در بخش دولتی و خصوصی تشکر و قدردانی کرد.
او توضیح داد: امروز زمانی است تا ضمن ارج نهادن به تلاش تلاشگران این عرصه، جایگاه خود را با حمایت سران سه قوه تثبیت کنیم؛ این در حالی است که راه توسعه همه جانبه و پایدار، پرداختن به توسعه صنعتی است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=26464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.