• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7186اخبار امروز : 5
10

سهل آبادي:اصفهان می تواند مقصد گردشگران سلامت كشورهاي آفریقايي باشد

  • کد خبر : 24662
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
سهل آبادي:اصفهان می تواند مقصد گردشگران سلامت كشورهاي آفریقايي باشد

به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی از آمادگی استان اصفهان برای تبادل گردشگر با كشورهاي آفریقای جنوبی خبر داد و گفت:استان اصفهان در بخش خدمات پزشکی می تواند پذیرای گردشگران سلامت آفریقای جنوبی باشد و بهترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه ارایه […]

به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی از آمادگی استان اصفهان برای تبادل گردشگر با كشورهاي آفریقای جنوبی خبر داد و گفت:استان اصفهان در بخش خدمات پزشکی می تواند پذیرای گردشگران سلامت آفریقای جنوبی باشد و بهترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه ارایه دهد.
وی با اشاره به اینكه استان اصفهان دارای بیش از هشت هزار واحد صنعتی است، افزود:استقرار واحدهای صنعتی در ٧٠ شهرک صنعتی و صادرات محصولات نساجی ،فولاد،پتروشیمی و مصالح صنایع ساختمانی بخشی از توانمندی های استان اصفهان است ٦٦که می تواند محور همکاری با آفریقای جنوبی قرار گیرد.
وی با اشاره به ثبت چند اثر تاریخی اصفهان در یونسکو گفت:اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران است که سال هاست مورد بازدید جهانگردان است .
رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار همکاری بیشتر اتاق های بازرگانی دو کشور شد و گفت:ایران یکی از امن ترین کشورهاي جهان است و می تواند پذیرای سرمایه گذاران آفریقای جنوبی باشد.
سهل آبادی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای اجرایی شدن توافق های همکاری بین ایران و آفریقا شد و گفت:استان اصفهان با پتانسیل های گوناگون می تواند توافق ها اجرا نشده را به مرحله اجرا برساند.
ویکا مازوی کومالو (Vika Mazwi Khumalo) سفیر آفریقای جنوبی در این دیدار با اشاره به طراحی و هنرمندانه شهر اصفهان گفت:شهر زیبای اصفهان با بهترین شهرهای جهان قابل رقابت از نظر زییایی ،طراحی شهری و معماری است .
وی از آمادگی آفریقای جنوبی برای برقراری ارتباط با ایران در بخش های مختلف از جمله گردشگری شد و گفت:اصفهان می تواند به عنوان یکی از مقصد های گردشگری مردم آفریقای جنوبی انتخاب شود.
وی از اتاق بازرگانی اصفهان خواستار همراهی ریاست جمهوری ایران در سفر به آفریقا شد و گفت: روابط تجاری دو کشور می تواند در حاشیه این سفر وارد فصل جدیدی شود.
کومالو تاکید گرد:رویکرد دولت آفریقای جنوبی به تقویت بنگاه های کوچک و متوسط است و از این رو برقراری ارتباط بین بنگاه های اقتصادی آفریقای جنوبی و اصفهان می تواند به توسعه فعالیت های دو طرف منجر شود

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.