• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7186اخبار امروز : 5
10

در آيين نكوداشت حسين رضا زاده مطرح شد؛ سهل آبادي: اتاق بازرگاني متعلق به همه فعالان اقتصادي است.

  • کد خبر : 24650
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۹
در آيين نكوداشت حسين رضا زاده مطرح شد؛ سهل آبادي: اتاق بازرگاني متعلق به همه فعالان اقتصادي است.

آيين نكوداشت حاج حسين رضازاده از خيرين باسابقه استان اصفهان با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، روساي سازمان ها و نهادهاي دولتي، روحانيون و ائمه جمعه و جمع كثيري از مردم اصفهان در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد. به گزارش بازنيوز ، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و […]

آيين نكوداشت حاج حسين رضازاده از خيرين باسابقه استان اصفهان با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، روساي سازمان ها و نهادهاي دولتي، روحانيون و ائمه جمعه و جمع كثيري از مردم اصفهان در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد.
به گزارش بازنيوز ، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در آیین تجلیل از فعالیت خیرخواهانه حاج سیدحسین رضازاده گفت:استان اصفهان با داشتن بیشترین شهید و جانباز در طول دفاع مقدس همواره از ذره ذره خاک کشور دفاع کرده است و حق مردم این استان نیست که از حق طبیعی جاری شدن زاینده رود،محروم شوند.
وی تاکید کرد:مگر نه اینکه در جنگ تحمیلی خرازی ها،همت ها و رداني پورها برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند و مردم اصفهان از مهاجرین جنگ به خوبی پذیرایی کردند، پس چرا هميشه اين استان مورد بي عدالتي قرار مي گيرد؟
وی خطاب به روحانیون و ائمه جماعات استان گفت:از روحانیون تقاضا داريم در دفاع از حقوق مردم اصفهان تلاش مجدانه کنند و نسبت به برخوردهای ناجوانمردانه با مردم اصفهان واکنش نشان دهند.
سهل آبادی خاطر نشان کرد:مردم در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی نشان دادند که در کنار روحانیون  به دفاع از آرمان های انقلاب می پردازند.
رییس خانه صنعت و معدن و تجارت ایران گفت:جنگ امروز جنگ اقتصادی است و مردم برای حضور در این جنگ باید آمادگی داشته باشند و روحانیون نيز نقش موثری در این راستا دارند.
وی با اشاره به فعالیت خیرخواهانه حاج سیدحسین رضا زاده در بخش های مختلف گفت:ایشان از دوران کودکی و نوجوانی به دنبال کمک به افراد بود و این روحیه همچنان در ایشان متبلور است.
وي افزود: اتاق بازرگاني امروز متعلق به همه مردم و فعالان اقتصادي است و خداوند را شاكريم كه توفيق قدرداني از كارآفرينان و خيرين را در مقاطع مختلف زماني داشته ايم.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.