• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7205اخبار امروز : 2
9

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران :مانند دوران دفاع مقدس براي مردم صادقانه كار كنيم

  • کد خبر : 21433
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۳۶
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران :مانند دوران دفاع مقدس براي مردم صادقانه كار كنيم

دبير كل خانه صنعت،معدن و تجارت ايران تاكيد كرد: دوران دفاع مقدس، الگویی است که در میدان عمل به آن‌ها رسیدیم و الگویی آموزشی و از پیش دست‌یافتنی نبوده است. به گزارش بازنيوز، سيد محمد رضا مرتضوي در آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس كه شامگاه ديروز( چهارشنبه)در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد،با […]

دبير كل خانه صنعت،معدن و تجارت ايران تاكيد كرد: دوران دفاع مقدس، الگویی است که در میدان عمل به آن‌ها رسیدیم و الگویی آموزشی و از پیش دست‌یافتنی نبوده است.
به گزارش بازنيوز، سيد محمد رضا مرتضوي در آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس كه شامگاه ديروز( چهارشنبه)در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد،با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت مسئولان از انتشار تاریخ انقلاب و دفاع مقدس برای نسل‌های آینده، گفت: در گذشته تصور می‌کردم بیان خاطرات و تاریخ شفاهی، نوعی خودنمایی باشد و شاید ارزش و اجر و ثواب کارمان از دست برود، به همین دلیل خیلی رغبت به بیان خاطرات خود نداشتيم.اما در شرايط كنوني به اهمیت تاریخ شفاهی جنگ پي برده ايم.
اين جانباز دفاع مقدس از تاریخ شفاهی يادگاران دوران دفاع مقدس، به‌عنوان الگویی برای نسل‌های آینده یاد کرد و گفت: دوران دفاع مقدس، الگویی است که در میدان عمل به آن‌ها رسیدیم و الگویی آموزشی و از پیش دست‌یافتنی نبوده است.
اين فعال اقتصادي به شرايط امروز كشور نيز اشاره كرد و گفت : هر مدتی یک‌بار در کشتی انقلاب افرادی می‌آیند و می‌روند؛ خدمت گزاري به ملت شريف ايران يكي از نعمت هاي الهي است كه در ايام گوناگون به افراد مختلف هديه مي شود. از آنجایی که نان مردم را می‌خوریم، بايد در هر زمنیه‌ای که مشغول به کار هستيم ، گوش خود را به حواشي مختلف ببنديم و مدتی برای مردم صادقانه کار کند.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=21433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.