• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

ایران و اسپانیا درباره راه های همکاری صنعتی رایزنی کردند

  • کد خبر : 17047
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۴۱
ایران و اسپانیا درباره راه های همکاری صنعتی رایزنی کردند

به گزارش شنبه تارنمای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، «علی عراقچی» در این دیدار توان و فعالیت های ایدرو در زمینه مختلف از جمله صنایع ریلی را ارائه کرد. «جوزه وینسنت گونزالس» مدیر بین الملل اتاق بازرگانی اسپانیا، در این دیدار درباره همکاری صنایع ۲ کشور و چگونگی سرمایه گذاری در بخش های مختلف […]

به گزارش شنبه تارنمای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، «علی عراقچی» در این دیدار توان و فعالیت های ایدرو در زمینه مختلف از جمله صنایع ریلی را ارائه کرد.
«جوزه وینسنت گونزالس» مدیر بین الملل اتاق بازرگانی اسپانیا، در این دیدار درباره همکاری صنایع ۲ کشور و چگونگی سرمایه گذاری در بخش های مختلف از قبیل نفت و گاز، خودرو، کشتی سازی و آموزش مدیران صنعتی توضیحاتی داد.
در این مذاکرات مقرر شد موضوع هایی مانند امضای توافقنامه همکاری دوجانبه، چگونگی همکاری و سرمایه گذاری و فاینانس پروژه های همکاری بررسی شود.
به گزارش ایرنا بر اساس آخرین آمارهای ارایه شده در پایگاه خبری «یورواستات» وابسته به کمیسیون اروپا، بررسی مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۲سال گذشته روند رو به رشد روابط اقتصادی را تایید می‌کند. مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۵ میلادی هفت میلیارد و ۶۸۹میلیون یورو بود و در سال ۲۰۱۶ به ۱۳ میلیارد و ۷۴۴میلیون یورو افزایش یافت.
براساس این گزارش، واردات اتحادیه اروپا از ایران در سال ۲۰۱۶ با رشد ۵٫۴ برابری نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به چهار میلیارد و ۴۹۶ میلیون یورو رسید.
بر اساس این گزارش فرانسه بزرگ‌ترین واردکننده کالا از ایران در سال ۲۰۱۶ بود، به طوری‌که واردات این کشور از ایران در این سال با رشد ۲ برابری نسبت به سال پیش از آن به یک میلیارد و ۳۵۰میلیون یورو رسید.
ایتالیا با واردات یک میلیارد و ۴۹میلیون یورویی در رتبه‌های دوم قرار گرفت و اسپانیا با ۸۷۰ میلیون یورو از این نظر سوم شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خیلی ممنون از سایت عالی و بسسیار مفید شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.