• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

نظام بانکی با تولید کنندگان تعامل بیشتری داشته باشند

  • کد خبر : 30837
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
نظام بانکی با تولید کنندگان تعامل بیشتری داشته باشند

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با گله از عدم وجود فرهنگ کار در استان، اظهار داشت: فرهنگ کار موفقی در کرمانشاه در مقایسه با سایر استان‌ها وجود ندارد و همین امر باعث شده بسیاری از جوانان ما به دنبال مشاغل پشت میزنشینی بوده و در زمره بیکاران قرار بگیرند. وی […]

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با گله از عدم وجود فرهنگ کار در استان، اظهار داشت: فرهنگ کار موفقی در کرمانشاه در مقایسه با سایر استان‌ها وجود ندارد و همین امر باعث شده بسیاری از جوانان ما به دنبال مشاغل پشت میزنشینی بوده و در زمره بیکاران قرار بگیرند.

وی یادآور شد: وقتی در یک خانواده از همان روزهای ابتدای تربیت، اعضای خانواده فعالیت‌های مربوط به کودک را انجام داده و اجازه نمی‌دهند کودک خودش امورات شخصی خود را برطرف کند، همین در آینده فرد را از فرهنگ کار و اشتغال دور می‌کند و سبب می‌شود و پس از طی کردن مراحل تحصیلی در دانشگاه‌ها تنها به دنبال مشاغل رسمی و پشت‌ میزنشینی باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: فرهنگ کار تاثیر بسیار زیادی بر مساله میزان اشتغال در استان دارد و در صورت برطرف کردن این مشکل در استان می‌توان سهم بسیار زیادی از مشکل بیکاری در استان را برطرف کرد.

وی در ادامه به مشکل نقدیندگی واحدهای تولیدی اشاره و خواستار تعامل هر چه بیشتر نظام بانکی با تولید کنندگان شد و افزود: درصد خیلی کمی از تولیدکنندگان از تسهیلات بانکی در کشور استفاده می‌کنند، برای اینکه تولیدکنند‌ه‌ای قادر باشد با تولیدات خارجی برای صادرات رقابت کند باید تسهیلاتی با بهره کم و تک‌رقمی ارائه شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.