• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
15

نشست مشترک باشگاه دانشگاهی دانشگاه فردوسی با دبیر خانه صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی برگزار شد

  • کد خبر : 13266
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
نشست مشترک باشگاه دانشگاهی دانشگاه فردوسی با دبیر خانه صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی برگزار شد

در این نشست ابتدا آقای ایزدی مسئول واحد ارزیابی و بهبود عملکرد باشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط باشگاه دانشگاهی اظهار داشت: ۷ دپارتمان بصورت کلی و چندین دپارتمان بصورت تخصصی در باشگاه فعال می باشند. از قبیل: مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، سیستم های مدیریتی، متالوژی، برق، صنایع غذایی و … وی […]

در این نشست ابتدا آقای ایزدی مسئول واحد ارزیابی و بهبود عملکرد باشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط باشگاه دانشگاهی اظهار داشت: ۷ دپارتمان بصورت کلی و چندین دپارتمان بصورت تخصصی در باشگاه فعال می باشند. از قبیل: مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، سیستم های مدیریتی، متالوژی، برق، صنایع غذایی و …

وی اظهار داشت: در جلساتی که در ماه گذشته در باشگاه برگزار گردید به تهیه فرم هایی برای بهبود فرآیند بازدید از کارخانه ها پرداختیم.

طوسی رئیس باشگاه دانشگاهی اظهار داشت: پس از بازدید از کارخانه ها طی جلسه ای از مدیران دعوت بعمل می آید و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد واحد بصورت اولویت بندی شده ارائه می کنیم.

وی افزود: هدف ما کاهش هزینه های انرژی و قیمت تمام شده کالا و کمک به اقتصاد کشور است و امیدواریم که در آینده ای نزدیک بتوانیم به تیم شکل حقوقی بدهیم.

در ادامه اعضای باشگاه دانشگاهی به معرفی خود پرداختند و در مورد فعالیتهایی که بصورت تخصصی در آن مهارت دارند توضیحاتی ارائه کردند.

ابراهیمی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هم در این نشست اعلام آمادگی کامل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی را جهت حمایت از برنامه های باشگاه دانشگاهی اعلام و اظهار داشت: دانشجوها در کشور ما جزء اقشار اثرگذار هستند و وظیفه ما آموزش صحیح زندگی کردن از دوران کودکی به آنها است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بعنوان یک NGO ، حمایت از صنعت و معدن  است و اولویت اول ما غلبه بر بحران آب و حفظ محیط زیست است.

در پایان این جلسه ابراهیمی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال اظهار داشت: لازمه شروع هرکاری مشاوره و ارزیابی بازار هدف و نیاز بازار است تا بتوان شغلی را با بازدهی بالا و کمترین ضرر ایجاد و ادامه داد، امری که عموماً در کشور کمتر به آن توجه میشود و بدون نیاز سنجی، ظرفیت شناسی و … اقدام به تولید کالا می کنیم و بعد هم با دپوی محصول و گرفتاریهای عدیده ای مواجه میشویم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ممنون اطلاعات مفیدی بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.