• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7156اخبار امروز : 5
13

عمان خدمات بانکی ویژه به تولیدکنندگان خراسان می‌دهد

  • کد خبر : 14320
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
عمان خدمات بانکی ویژه به تولیدکنندگان خراسان می‌دهد

نایب رئیس مدیرکل بانک صحار عمان با اشاره به اینکه اعتبار اسنادی صادر شده به وسیله بانک‌های منتخب ایرانی در بانک صحار عمان پذیرش می‌شود، گفت: عمان خدمات بانکی ویژه به تولیدکنندگان خراسان می‌دهد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مصطفی بن علی […]

نایب رئیس مدیرکل بانک صحار عمان با اشاره به اینکه اعتبار اسنادی صادر شده به وسیله بانک‌های منتخب ایرانی در بانک صحار عمان پذیرش می‌شود، گفت: عمان خدمات بانکی ویژه به تولیدکنندگان خراسان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مصطفی بن علی بن مختار در دیدار با نمایندگان خانه صنعت معدن و تجارت این استان که در عمان انجام شد، با اشاره به اینکه اعتبار اسنادی صادر شده به وسیله بانک‌های منتخب ایرانی در بانک صحار عمان پذیرش می‌شود و عمان خدمات بانکی ویژه به تولیدکنندگان خراسان می‌دهد، اظهار داشت: تاکنون با ۱۶ بانک ایرانی در این خصوص قرارداد منعقد شده است.

وی از همکاری‌های تجاری و بانکی با صنعتگران خراسانی استقبال کرد.

در این دیدار دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های اقتصادی خراسان رضوی، گفت: صنایع صادرات محور و واحدهای تولیدی برتر این استان آماده همکاری گسترده با تجار عمان برای تأمین نیازهای این کشور هستند.

در ادامه نایب رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی با اشاره به پیوندهای مشترک و مناسبات خوب میان دو کشور، بر ضرورت گسترش این همکاری‌ها تأکید کرد.

به‌ زودی با دعوت خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مدیران بانک صحار عمان ضمن حضور در مشهد جزئیات روش استفاده از این خدمات بانکی را در جمع فعالان اقتصادی تشریح می‌کند.

این عملیات بانکی دستاورد مهمی برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی برای تسهیل صادرات به این کشور است.

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.