• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

سومین نشست توجیهی ورود صنعتگران به بازار عمان:خانه صنعت معدن و تجارت خراسان امکان صدور مجوز کار تولید کنندگان استان را در کشور عمان فراهم کرد.

  • کد خبر : 16712
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
سومین نشست توجیهی ورود صنعتگران به بازار عمان:خانه صنعت معدن و تجارت خراسان  امکان صدور مجوز کار تولید کنندگان استان را در کشور عمان فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی براساس اعلام دکتر استادی امکان صدور مجوز کار ویژه تولید کنندگان فعال در مرکز تجارت ایرانیان در کشور عمان فراهم شده است . این گزارش می افزاید ؛ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان با وجود روابط گسترده و عمیق تهران – مسقط مغفول مانده […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی براساس اعلام دکتر استادی امکان صدور مجوز کار ویژه تولید کنندگان فعال در مرکز تجارت ایرانیان در کشور عمان فراهم شده است .

این گزارش می افزاید ؛ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان با وجود روابط گسترده و عمیق تهران – مسقط مغفول مانده و آن طور که باید استفاده نشده است.
نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی از وجود دو هزار کیلومتر خط ساحلی، منابع وسیع سنگ و معدن و نفت، بنادر و مناطق آزاد و جذابیت‌های توریستی بی‌شمار عمان نام می‌برد و تاکید می‌کند که سرمایه‌گذاران ما می‌توانند با سفر به این کشور و درک و شناخت قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیاد آن، طرح‌ها و پروژه‌های سودمندی را به نفع هر دو کشور اجرا کنند.

دکترابراهیمی دبیر کل خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی هم معتقد است ؛ وجود روابط دیرینه میان دو کشور باعث شده که ایرانی‌ها و عمانی‌ها به طور نسبی و سببی ارتباط خوب و عمیقی با هم داشته باشند. بسیاری از بلوچ‌های ایرانی، شیرازی‌ها و اهالی چابهار در عمان ازدواج کرده و در این کشور ریشه دار هستند. در حال حاضر نیز حدود دو هزار ایرانی در عمان به کار و زندگی مشغولند.

وی خاطرنشان می‌کند که عمان سرزمین فرصت‌ها، کار و تجارت است و بسیاری از کشورهای اروپایی و تمام کشورهای همسایه در آن سرمایه‌گذاری کرده اند.

ایشان از عمان به عنوان حیات خلوت اقتصادی خاور میانه نام می‌برد و می‌گوید: بخش خصوصی می‌تواند در مرکز تجارت ایرانیان حضور فعال داشته باشد و برای صادرات کالا و خدمات به این کشور اقدام کند.

در این نشست مدیران صنعتی نقطه نظرات خود را درباره سرمایه گذاری های مشترک با مسوولان خانه صنعت معدن و تجارت استان در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.