• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 4
11

همایش بزگداشت روز جهانی غذا در مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد .

  • کد خبر : 40648
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
همایش بزگداشت  روز جهانی  غذا در مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد .
رئیس خانه صنعت و معدن ، تجارت استان مازندران : بخش تعزیراتی غذا و دارو روند فعالیت بسیاری از صنایع غذایی را کند می کند، دو متولی بودن صنعت غذا یک چالش اساسی است

سید محتبی رضوی، ضمن اشاره به اینکه اتفاقاتی که طی روزها و شب های گذشته در جغرافیای غزه و فلسطین اتفاق افتاده است بسیار دردناک و وحشتناک می باشد ، خاطرنشان کرد :
صنایع غذایی مشکلات مضاعف و زیادی نسبت به سایر صنایع دارد بطوریکه از بدو شروع تا پایان فرآیند کار صنایع غذایی مشکلات بیشتری نسبت به سایر صنایع دارند .

وی گفت :

در حوزه صنایع غذایی ایستگاه هایی داریم که کند کننده است که روند فعالیت صنایع غذایی را کند می کند و تاثیراتی بر روند تولید واحدهای صنعتی فعال بگذارد و در زنجیره تامین و ارز واحدهای تولیدی را با مشکل مواجه کند .

بخش تعزیراتی غذا و دارو روند فعالیت بسیاری از صنایع غذایی را کند و یا متوقف می کند بطوریکه ۲و۳ ماه در سال بر روند تولید وقفه ایجاد می کند و قیمت گذاری دستوری را شاهد می باشیم که با این روند صنعت غذایی بالندگی خودش را از دست می دهد .

رضوی اظهار کرد :

صنایع غذایی تحت رصد شدید مراجع نظارتی هستند که این موضوع سبب افزایش سلامت تولید محصولات این واحدهای تولیدی می گردد . دو متولی بودن صنعت غذا یک چالش مهم است که بعضی اوقات همه را دچار مشکل می کند چرا که نمی دانیم متولی صنعت غذا سازمان صنایع است یا جهاد کشاورزی و به همین خاطر دچار مشکلات بیشتری می شویم و هیچ کدام از این دو سازمان مسئولیتی نمی پذیرند که نیازمند ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعیین تکلیف این موضوع است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=40648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.