• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 1
8

نایب رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران مطرح کرد : آرزوی اجرای سیاست های ارزی در دولت های پیشین

  • کد خبر : 19003
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
نایب رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران مطرح کرد : آرزوی اجرای سیاست های ارزی در دولت های پیشین

تصمیم اخیر دولت موافقانی هم دارد. موافقانی که البته منکر مشکلات به وجود آمده نیستند اما تصمیم اخیر را ضروری می دانند .مهندس حسن حسینی رئیس خانة صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره می گوید: در اینکه اقشار مختلف مردم با سیاستهای جدید ارزی دولت دچار مشکل شده‌اند شکی نیست اما دولت […]

تصمیم اخیر دولت موافقانی هم دارد. موافقانی که البته منکر مشکلات به وجود آمده نیستند اما تصمیم اخیر را ضروری می دانند .مهندس حسن حسینی رئیس خانة صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره می گوید: در اینکه اقشار مختلف مردم با سیاستهای جدید ارزی دولت دچار مشکل شده‌اند شکی نیست اما دولت بهترین تصمیم را گرفت. کاش این تصمیم خیلی وقت پیش و در دولتهای قبلی اتخاذ میشد تا امروز مشکلات کمتری داشتیم.
ارز برای فعالیت‌های اقتصادی جنبة حیاتی دارد. دولت در بحث مقاوم‌سازی اقتصاد هموراه باید پیش‌بینی یک سری از مسائل بحرانی را بکند. وضعیت اقتصادی کنونی ایران نیز قابل پیش‌بینی بود. دولت باید تمام آیین‌نامه‌ها و دستورالعملهایش را پیشتر مشخص می‌کرد.
حسینی می افزاید: : دولت باید مشکلات را با مردم در میان بگذارد؛ اما یکی از مشکلاتی که مسئولان ما دارند این است که برخی از مسائل و حقایق را از مردم پنهان می‌کنند. مردم در ایران ثابت کرده‌اند که در بدترین شرایط هم با دولت و حکومت همراه بوده‌اند.
رئیس خانة صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز بر در اولویت قرار گرفتن واردات کالاهای اساسی تاکید می کند و از تجربه اقتصاد ایران می گوید: . یکی از بزرگترین رنج‌هایی که ما در زمان دولت احمدی نژاد داشتیم، تصمیمات خلق‌الساعه‌ای بود که از سوی دولت صادر می‌شد، اکنون هم گاهی اوقات این اتفاقات می‌افتد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=19003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.