• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
12

مشکلات اقتصادی امروز کشور به دلیل فقدان یک برنامه بلند مدت اقتصادی

  • کد خبر : 17029
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مشکلات اقتصادی امروز کشور به دلیل فقدان یک برنامه بلند مدت اقتصادی

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ سید محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: نبود کارشناسان متخصص ، فقدان برنامه بلند مدت اقتصادی و عدم وجود متولی کشتی اقتصاد در این دریای طوفان زده از موضوعاتی می باشد که در حوزه اقتصاد کلان مغفول مانده است […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ سید محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: نبود کارشناسان متخصص ، فقدان برنامه بلند مدت اقتصادی و عدم وجود متولی کشتی اقتصاد در این دریای طوفان زده از موضوعاتی می باشد که در حوزه اقتصاد کلان مغفول مانده است .
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در طول سال های اخیر دچار بی برنامه گی در اقتصاد شده ایم و فقط به دنبال رفع چالش ها و مشکلات روز می باشیم . تا زمانی که برنامه مدون و مشخصی در حوزه اقتصاد نباشد و عزم ملی برای اجرای آن وجود نداشته باشد به طور مداوم دچار بحران های کوتاه مدت اقتصادی خواهیم شد و تمام انرژی و منابع کشور صرف حل این بحران ها می شود.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران بیان کرد: الگوی اقتصاد ایران با توجه به تاثیر گذاری بخش های مختلف کشور و حاکمیت در این حوزه به طور کامل در اختیار بخش اجرایی نیست. بنابراین در این مدل اقتصادی، ما نیازمند کارشناسان خبره اقتصادی می باشیم که مورد تایید تمام قوا و زیر نظر متولی اقتصاد انجام وظیفه کنند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات آتی می باشد. تا زمانی که برای تولید و اقتصاد برنامه بلند مدت نداشته باشیم و سهم هر کدام از بخش های بزرگ اقتصادی را معین نکنیم و تنها یک رهبر شایسته که مورد حمایت حاکمیت ، سه قوه و بخش تولید نباشد ، مشکلات تولید و اقتصاد پابرجاست

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.