• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 7208اخبار امروز : 0
9

علی محمد زمانی : سیستم بانکی در خدمت تولیدکننده نیست و سود بالا مشکل ساز است

  • کد خبر : 17961
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
علی محمد زمانی : سیستم بانکی در خدمت تولیدکننده نیست و سود بالا مشکل ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی خزانه دار خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در جلسه تشکلهای بخش خصوصی با معاون وزیر صنعت که در اداره صنایع قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان ما کشوری است و در سطح استان نمی تواند حل شود. عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی خزانه دار خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در جلسه تشکلهای بخش خصوصی با معاون وزیر صنعت که در اداره صنایع قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان ما کشوری است و در سطح استان نمی تواند حل شود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: امسال از نظر اقتصادی پیش بینی می شود سال سختی داشته باشیم و شواهد نشان می دهد در ارائه راهکار و هموار کردن مسیر تولید زیاد موفق نبوده ایم و هر فشاری که وارد می شود بر روی تولیدکننده و طبقه متوسط جامعه است.

زمانی تصریح کرد: سیستم بانکی در خدمت تولیدکننده نیست و سود بالا مشکل ساز است و در داخل نیز بیشتر تبلیغ کننده کالای خارجی هستیم و در سریالها و رسانه ها و سطح شهر بیشتر کالای خارجی را تبلیغ می کنیم.

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین اظهارداشت: شرایط تولید در داخل آنقدر سخت است که قادر به رقابت با هیچ برند خارجی نیستیم در حالی که کیفیت تولید ما قابل توجه است اما هزینه های تولید بسیار بالاست و ما را محدود می کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.