• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
5

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران: برنامه جهش تولید در مازندران با نظر بخش خصوصی تدوین شود

  • کد خبر : 30316
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران: برنامه جهش تولید در مازندران با نظر بخش خصوصی تدوین شود

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تدوین برنامه اتاق بازرگانی برای تحقق شعار جهش تولید در استان گفت: این برنامه باید با نظر بخش خصوصی در استان تهیه شود و لازم بود پیش نویس آن در اختیار این بخش قرار داده می شد. وی تهیه برنامه بدون توجه به نظر […]

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تدوین برنامه اتاق بازرگانی برای تحقق شعار جهش تولید در استان گفت: این برنامه باید با نظر بخش خصوصی در استان تهیه شود و لازم بود پیش نویس آن در اختیار این بخش قرار داده می شد.

وی تهیه برنامه بدون توجه به نظر بخش خصوصی را فاقد کارایی و کارشناسی لازم دانست و گفت: بخش خصوصی می تواند به دولت و بخش دولتی برای تهیه برنامه مشاوره های خوبی ارائه کند و متولیان امر باید به این مسئله توجه کنند.

وی رونق و جهش تولید را بدون توجه به بخش خصوصی قابل تحقق ندانست و افزود: بخش خصوصی در واقع محور محرکه تولید به شمار می روند و برنامه ریزی برای جهش تولید باید با تمرکز بر این بخش انجام شود.

رضوی عنوان کرد: نظرات اساسی بخش خصوصی باید در برنامه جهش تولید مورد توجه قرار گیرد و متولیان تدوین برنامه باید به این مهم توجه کنند زیرا بخش خصوصی در شناسایی موانع مشکلات و موانع فراروی چشمانی تیزبین تر از دولت دارند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی خود درگیر مسائل و مشکلات حوزه تولید است، گفت: چون بخش خصوصی مشکلات را لمس کرده بهتر می تواند به سیاست گذاری و تدوین برنامه کمک کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.