• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 0
7

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: میز طلا و جواهر در اصفهان راه اندازی شود

  • کد خبر : 21529
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۶
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: میز طلا و جواهر در اصفهان راه اندازی شود

به گزارش بازنیوز ، سيد عبد الوهاب سهل آبادی در همایش میز کشوری طلا و جواهر در اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: اصفهان صنعتگران پر سابقه زیادی در حوزه طلا دارد و نیاز به راه اندازی میز طلا و جواهر در اصفهان همچون کشور احساس می شود. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با […]

به گزارش بازنیوز ، سيد عبد الوهاب سهل آبادی در همایش میز کشوری طلا و جواهر در اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: اصفهان صنعتگران پر سابقه زیادی در حوزه طلا دارد و نیاز به راه اندازی میز طلا و جواهر در اصفهان همچون کشور احساس می شود.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه امروز صنعت طلا و جواهر با مشکلات عمده ای مواجه است و عده محدودی از صنعتگران طلا وجواهر مشغول به کار مي باشند، بیان داشت: مسئولان اقتصادی باید جوابگوی ورشکستگی صنعتگران طلا و جواهر باشند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه صنعت طلا و جواهر با تعداد بالایی از نیروهای شاغل و کارگر رو به تعطیلی است، اضافه کرد: پرداخت مالیات تنها دلیل عدم صادرات طلا از سوی فعالان این صنف نبود بلکه عوامل مختلفی این مشکلات را رقم زده که حاصلی جز پر شدن زندان‌ها و شلوغی دادگاه‌ها نداشته است.
وی با بیان اینکه پیش از این طلای خام به استان وارد و طلای ساخته شده از این استان خارج می‌شد، گفت: وضع نشدن ارزش افزوده بر اصل طلا و گرفتن آن از حق دستمزد خواسته طلافروشان است اما همچنان این مشکل ادامه دارد و این خواسته پاسخ داده نشده است.
سهل آبادی با ابراز خرسندی از پایین آمدن قیمت ارز گفت: آشفتگی بازار ارز بیشتر به دلیل حضور دلالان و سفته بازان بود که امیدواریم با ساماندهی این بازار آرامش به صنعت طلا بازگردد.
وی بیان داشت: در حال حاضر از یک هزار و ۷۲۰ واحد تولید و ساخت طلا در استان اصفهان کمتر از ۳۰ واحد فعال است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=21529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.