• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 0
13

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:سمینار تخصصی کایزن ٣٠دی ماه با حضور پروفسور فوجیتادر اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

  • کد خبر : 21518
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:سمینار تخصصی کایزن ٣٠دی ماه با حضور پروفسور فوجیتادر اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با هاروئو اوتا (Haruo Ota)مدیر مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه با اشاره به سفر هیات اتاق بازرگانی اصفهان به ژاپن و آمادگی همکاری نزدیک استان اصغهان به این کشور گفت:واحدهای تولیدی استان اصفهان در بخش های نساجی،فولاد،پتروشیمی ،مصالح ساختمانی و صنایع دستی رتبه نخست ایران را به […]

به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با هاروئو اوتا (Haruo Ota)مدیر مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه با اشاره به سفر هیات اتاق بازرگانی اصفهان به ژاپن و آمادگی همکاری نزدیک استان اصغهان به این کشور گفت:واحدهای تولیدی استان اصفهان در بخش های نساجی،فولاد،پتروشیمی ،مصالح ساختمانی و صنایع دستی رتبه نخست ایران را به خود اختصاص داده اند.
سهل آبادی خاطر نشان کرد:اتاق بازرگانی اصفهان در بخش آموزش پیشرو است و هر سال به عنوان فعال ترین اتاق در بخش آموزش و پژوهش بين اتاق هاي بازرگاني شناخته می شود.
وی از علاقه مندی اتاق بازرگانی اصفهان به همکاری نزدیک در بخش آموزش با مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه خبر داد و گفت:امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه می تواند گام عملی در راستای همکاری های دو جانبه استان اصفهان و ژاپن باشد .
هاروئو اوتا (Haruo Ota)مدیر مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه (Jccme) در این دیدار از حضور پرفسور فوجیتا در ایران و برگزاری سمینارهای آموزشی کایزن خبر داد و گفت:حضور پروفسور فوجیتا در راستای برنامه های آموزشی مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه در کشورهای خاورمیانه است.
وی خواستار حضور واحدهای تولیدی و صنعتی شد که عمده تولیدات صنعتی را برعهده دارند و افزود:استان اصفهان می تواند با برنامه ریزی برای سال آینده میزبان سمینارهای تخصصی کایزن باشد.
گفتني است کایزن به معنای بهبود یا تغییر دایم برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر است و به فلسفه‌ای اشاره دارد که در آن تمرکز بر روی بهبود مستمر فرایند تولید، مهندسی یا مدیریت کسب و کار است. کایزن در مقوله‌های سلامت،روان‌درمانی،و مربیگری زندگی، امور دولتی، بانکداری و دیگر صنایع به کارگیری شده است.
هنگام به کارگیری در امور اقتصادی و فضای کاری، کایزن به فعالیت‌هایی اشاره دارد که همه عملکردها را به طور مستمر بهبود می‌بخشد و همه کارمندان از جمله مدیر عامل اجرایی تا کارگران خط مونتاژ را شامل می‌شود.کایزن در فرایندهای خرید و لجستیک،که محدوده سازمانی را به زنجیره تامین می رساند، نیز به کار گرفته می‌شود.کایزن با بهبود فعالیت‌ها و فرایندهای استاندارد تلاش می‌کند اتلاف را از بین ببرد (تولید ناب). کایزن نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم در چندین کسب و کار ژاپنی به کار گرفته شد و بخشی از آن از کسب و کار و مدیریت کیفیت آموزش‌دهندگان آمریکایی که از ژاپن بازدید می‌کردند تأثیر پذیرفت و از آن زمان به بعد در کل جهان گسترش یافت و هم‌اکنون در بسیاری از زمینه‌ها به غیر از اقتصاد و تولید به کار گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=21518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.