• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 0
14

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:بازگشت ارز صادرات دغدغه جدی واحدهای تولیدی است

  • کد خبر : 30895
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:بازگشت ارز صادرات دغدغه جدی واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای صبح امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان سمنان با حضور استاندار سمنان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: در مراسم امروز، از ۱۷ واحد برتر و نمونه استان و یک پیشکسوت صنعت و […]

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای صبح امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان سمنان با حضور استاندار سمنان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: در مراسم امروز، از ۱۷ واحد برتر و نمونه استان و یک پیشکسوت صنعت و معدن استان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

او بیان کرد: بخش تولید بسیار حائز اهمیت است و دو روز در سال با نام‌های صنعت و معدن و صادرکنندگان ویژه این امر در نظر گرفته شده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: افزود: تولید و صادرات دو حلقه به هم پیوسته هستند و زنجیره اقتصاد با حضور این دو مؤلفه تکمیل خواهد شد؛ امروز نیاز است تا تعامل با بخش خصوصی، بیش از پیش تقویت شده و تحکیم یابد.

جمعه‌ای بیان کرد: امروز موضوع ارز و بازگشت ارز حاصل از صادرات یکی از دغدغه‌های جدی واحدهای تولیدی و صنعتی صادرکننده است.

او گفت: بانک مرکزی مساعدت و واحدهای دریافت‌کننده ارز دولتی را معرفی کرده و مباحثی که باعث عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور می‌شود، را تسهیل و برطرف کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: بین مسؤولان استان و استاندار سمنان و معاونان وی، برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بخش خصوصی، دغدغه‌مندی و تلاش و پیگیری بسیار مطلوبی وجود دارد.

جمعه‌ای گفت: خوشبختانه در استان حمایت، تعامل و توجه مطلوبی با بخش خصوصی وجود دارد؛ ولی نیاز است تا در سطح کشور، ادبیات گفتمان با بخش خصوصی بازنگری شده و گفتمان منطقی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: باید با تعامل بیشتر، رفع مشکلات و انسجام، بتوانیم در راستای ارتقای صنعت، تولید، اقتصاد و در نهایت معیشت و سطح رفاه مردم جامعه گام برداریم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.