• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
10

در جلسه با اصناف مطرح شد؛ جزئیات جلسه شریعتمداری با نمایندگان اصناف

  • کد خبر : 19447
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
در جلسه با اصناف مطرح شد؛ جزئیات جلسه شریعتمداری با نمایندگان اصناف

با دستور وزیر صنعت،مقرر شد تا ۴ کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود. به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا ۴ کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی […]

با دستور وزیر صنعت،مقرر شد تا ۴ کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا ۴ کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود و تمامی واحدهای دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی از مرحله تخصیص تا عرضه مورد نظارت جدی قرار بگیرند.

در این کمیته که قرار است با هماهنگی سینکی “معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارتخانه” تشکیل شود، مهمترین مسایل پیش روی اصناف از جمله موضوعات ترخیص کالا در گمرک و ارز پیگیری خواهد شد.

محمد شریعتمداری در این جلسه، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در بازار با دلسوزی و همراهی نظام و اصناف منجر به حادثه نخواهد شد و همراهی اصناف می تواند جلوی این سواستفاده ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه در چنین موقعیت‌هایی یک انسجام میان نظام و مردم شکل بگیرد، بیان کرد: نباید بگذاریم هزینه ای به نظام تحمیل شود و در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه دشمن از رسیدن به مقاصد خود باید ناامید شود، گفت: اصناف همواره با نظام و همه دولت ها همکاری داشته اند که این مایه افتخار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تشبیه فشارهای اقتصادی کنونی به فشارهای زمان جنگ تحمیلی تصریح کرد: لازمه عبور از این فشارها صبر و تحمل است

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=19447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.