• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7183اخبار امروز : 2
15

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: دولت بدهی بخش خصوصی را پرداخت کند

  • کد خبر : 18291
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: دولت بدهی بخش خصوصی را پرداخت کند

محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران، در اولین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران در سال ۹۷ ، بدهی دولت به بخش خصوصی را یکی از جدی‌ترین مشکلات حال حاضر کسب وکار و اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: دولت برای آنکه اعتماد بخش خصوصی را جلب کند، بدهی‌های گذشته […]

محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران، در اولین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران در سال ۹۷ ، بدهی دولت به بخش خصوصی را یکی از جدی‌ترین مشکلات حال حاضر کسب وکار و اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: دولت برای آنکه اعتماد بخش خصوصی را جلب کند، بدهی‌های گذشته خود به این بخش را تسویه کند.
وی افزود: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، هیچ کمبودی در کالا و مایحتاج روزانه مردم وجود ندارد که این اتفاق، توانمندی بخش خصوصی کشور را یادآوری می‌کند. آنهایی که ارز و دلار در دست‌شان است باید از همراهی بخش خصوصی با جامعه و کشور، خجالت بکشند.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت تهران در ادامه گفت: یک بررسی ساده نشان می‌دهد که کالاهایی که در دست دولت است هم در بازار کمیاب شده و هم گران، اما قفسه تمامی فروشگاه‌های سراسر کشور از محصولات تولیدکنندگان بخش خصوصی پر و انبوه است.
وی افزود: بخش خصوصی در صنعت غذا و کشاورزی تعهد کامل می‌دهد که در وضعیت کنونی کشور با حداقل سود به فعالیت‌ها ادامه دهد و آسیبی به سفره مردم نرسد، به شرط آنکه دولت بدهی خود به این بخش را پرداخت کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=18291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.