• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7185اخبار امروز : 4
10

تقدیر بخش خصوصی از عملکرد معاون حقوقی رئیس جمهوردر بهبود مستمر محیط کسب و کار

  • کد خبر : 27210
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
تقدیر بخش خصوصی از عملکرد معاون حقوقی رئیس جمهوردر بهبود مستمر محیط کسب و کار

نماینده ی بخش خصوصی(خانه صنعت، معدن و تجارت) با ارسال نامه ای خطاب به معاون حقوقی رئیس جمهور، از حسن عملکرد ایشان مبنی بر پیگیری تحقق احکام قانونی بهبود مستمر محیط کسب و کار که  سالها مورد تاکید و در خواست بخش خصوصی کشور بوده است، قدردانی نمود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بنا […]

نماینده ی بخش خصوصی(خانه صنعت، معدن و تجارت) با ارسال نامه ای خطاب به معاون حقوقی رئیس جمهور، از حسن عملکرد ایشان مبنی بر پیگیری تحقق احکام قانونی بهبود مستمر محیط کسب و کار که  سالها مورد تاکید و در خواست بخش خصوصی کشور بوده است، قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بنا به مفاد نامه شماره ۲۴۰۰۶-۴۱ مورخ ۲۶/۴/۱۳۹۸، رئیس خانه، صنعت، معدن و تجارت ایران، آقای سید عبدالوهاب سهل آبادی به مناسبت روز ملی صنعت ومعدن ، از تلاش ها و پیگیری موثر معاونت حقوقی رئیس جمهور برای تحقق خواسته های چندین ساله بخش خصوصی که پس از استماع دیدگاههای فعالان بخش خصوصی و طرح مشکلات حقوقی آنها از طریق تشکیل جلسات، صدور بخشنامه ها و دستورالعمل ها و زمینه سازی برای طرح و انتقال خواسته های این بخش به دولت صورت گرفته، سپاسگزاری و قدردانی نموده است.

این تقدیر متعاقب همه اقدامات معاونت حقوقی به ویژه صدور بخشنامه شماره ۴۶۵۳۲ مورخ ۱۹/۴/۱۳۹۸،خطاب به همه دستگاههای اجرایی  ارسال شده است.
به موجب این بخشنامه همه دستگاهها شامل وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلابی و استانداریهای سراسر کشور در اجرای مواد (۲ و۳ ) قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار مصوب  سال ۱۳۹۰، در تدوین یا اصلاح بخشنامه ها و رویه های اجرایی مرتبط با کسب و کار و در ارائه پیشنهاد تصویب مقررات نظر تشکل های اقتصادی غیر دولتی نظیر اتاق های بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، تعاون ایران وتشکل های کارفرمایی و کارگری را با دعوت از نمایندگان آنها برای شرکت در جلسات مورد توجه قرار دهند. همچنین دستگاههای مذکور موظف شده اند به هنگام ارسال پیشنهادهای فوق به مراجع تصمیم گیری، متون حاوی دیدگاهها و پیشنهادهای بخش خصوصی و گزارش توجیهی پذیرش یا رد این دیدگاهها را به این مراجع وگزارش سالیانه عملکرد خود در اجرای بخشنامه را به معاونت حقوقی ارسال نمایند.

همچنین دراین نامه بیانیه صادره در روز ملی صنعت ومعدن سال جاری که حاوی دیدگاهها و پیشنهادهای   بخش خصوصی است برای معاون حقوقی ارسال گردیده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27210

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.