• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 7135اخبار امروز : 0
8
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

احتمال ابلاغ تشکیل شرکت مستقل مس سونگون قبل از سفر رئیس جمهور به تبریز

  • کد خبر : 39626
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
احتمال ابلاغ تشکیل شرکت مستقل مس سونگون قبل از سفر رئیس جمهور به تبریز
نصر: پرنیان رئیس سازمان صمت استان گفت: یکی از خبرهای خوب برای استان احتمال ابلاغ تشکیل شرکت مس مستقل قبل از سفر رئیس جمهور به تبریز است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در نشست خبری برگزاری رویداد ملی اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور اظهار داشت: فعال‌ترین خانه صنعت و معدن در کشور خانه صنعت تبریز است که جای تشکر از تمام کسانی دارد که در این خانه به واحدهای صنعتی ارائه خدمات مطلوب دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت با دست کشیدن از تصدی‌گری کارها را به بخش خصوصی تفویض کند، برگزاری رویداد ملی خانه صنعت کار بزرگی است که حتی در تهران هم نظیر ندارد و یک برند برای تبریز است.
رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه تا آخرین فرصتی که خواهم داشت در خدمت صنعت و تولید خواهم بود، گفت: مشکلات در صنعت زیاد است و باید تصمیم‌گیری‌های کلان تغییر کند که امیدوارم با همت بخش خصوصی تبریز را به شهر تولید ثروت، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، کسب‌وکار و صادرات تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و دلسوزان هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت را عنوان کنند زیرا پیشرفت کشور در راستای نقد توامان با دیدن نقاط قوت است.

پرنیان با اشاره به فعالیت‌های سازمان صمت در طی دو سال گذشته عنوان کرد: تعاملی که در این دوره بین فعالین کسب و کار و متولیان دولتی ایجاد شده است، بی‌نظیر است. شفاف و فعال سازی معادن، اخذ حقوق دولتی از معادن و تبدیل شرکت مستقل مس سونگون به عنوان مطالبه عمومی از جمله‌ کارهایی بوده که با تلاش‌های سازمان صمت صورت گرفته است. همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سازمان صمت به صورت هفتگی برگزار و به مشکلات رسیدگی می‌کرد در حالیکه در گذشته سه تا چهار ماه این کار طول می‌کشید.

وی ادامه داد: در این دوره مجوز خودرو که سالهای گذشته تلاش زیادی برای آن انجام شد اما موفق نبود، داده شد که یک کار نمایشی نیست و صنایع شیرین عسل در حال انجام کارهای اولیه این کارخانه هستند.
پرنیان با بیان اینکه سرعت رشد واحدهای بزرگ در ۱۵ سال گذشته در تبریز بسیار کم بوده است، گفت: باید در این خصوص بازنگری انجام شود و تبریز را به سمت گسترش کسب‌وکارهای مورد نیاز ببریم.
وی با بیان اینکه قطعا ما هم نقاط ضعف داریم اما همه دست به دست هم دهیم و راه حل ارائه دهیم، ابراز داشت: یکی از خبرهای خوب برای استان احتمال ابلاغ تشکیل شرکت مس مستقل قبل از سفر رئیس جمهور به تبریز است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=39626
  • نویسنده : مهدی سجاد
  • منبع : https://nasrnews.ir/
  • 303 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.