• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است

  • کد خبر : 29282
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است

عبدالرضا مصری، نایب‌رئیس مجلس با اشاره به آخرین خبرها در خصوص لایحه اصلاح نظام بانکی، گفت: این لایحه در دستور کار بررسی مجلس بوده و به زودی نهایی می شود. وی با بیان اینکه علت تاخیر در رسیدگی به برخی لوایح در مجلس خام بودن آن ها است، افزود: بسیاری از لوایحی که در مجلس […]

عبدالرضا مصری، نایب‌رئیس مجلس با اشاره به آخرین خبرها در خصوص لایحه اصلاح نظام بانکی، گفت: این لایحه در دستور کار بررسی مجلس بوده و به زودی نهایی می شود.

وی با بیان اینکه علت تاخیر در رسیدگی به برخی لوایح در مجلس خام بودن آن ها است، افزود: بسیاری از لوایحی که در مجلس در دست بررسی است به علت برخی ایرادات و همچنین خام بودن آن ها در مجلس دوباره تدوین می شود.

مصری با تاکید بر اینکه لایحه مالیات بر ارزش افزوده و همچنین خدمات کشوری از نمونه لوایحی است که زحمت تدوین دوباره آن ها به مجلس واگذار شده است، تصریح کرد: اینکه تصویب نهایی لایحه اصلاح نظام بانکی نیز در مجلس طولانی شده به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه اگر لوایح در دولت به درستی چکش کاری شود مجلس بلافاصله رسیدگی به آن ها را در صحن آغاز می کند، گفت: اینکه مجلس بخواهد لایحه ای را دوباره از الف تا ی بازنویسی کند زمان رسیدگی به آن را طولانی می کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در بررسی لایحه اصلاح نظام بانکی نیز نظرات کارشناسان مربوطه و همچنین مسئولان بانکی کشور اخذ شده است، تصریح کرد: به طور حتم لایحه با در نظر گرفتن همه جوانب و با پختگی کافی به زودی بررسی نهایی و تصویب خواهد شد.

مصری ادامه داد: موضوع جالبی که در جلسات کارشناسی لایحه اصلاح نظام بانکی مطرح می شود این است که کارشناسان دولتی اظهار می کنند در تدوین آن از نظرات آن ها استفاده نشده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با تصویب نهایی لایحه مذکور و اخذ نظرات کارشناسانه در آن به طور حتم تحولی در سیستم بانکداری کشور شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.