• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
12

معاون وزیر صنعت: صنایع بزرگ، لوکوموتیو صنایع کوچک هستند

  • کد خبر : 16629
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
معاون وزیر صنعت: صنایع بزرگ، لوکوموتیو صنایع کوچک هستند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «صادق نجفی» در مراسم افتتاح واحد صنعتی با اشتغال ۲۲۵ نفری در شهرک صنعتی «صفا دشت»، به سهم ۹۰ درصدی صنایع کوچک در صنعت کشور اشاره و از طرح اعزام کارشناس به واحدهای تولیدی برای بهبود وضعیت تولید خبر داد. به گفته وی، […]

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «صادق نجفی» در مراسم افتتاح واحد صنعتی با اشتغال ۲۲۵ نفری در شهرک صنعتی «صفا دشت»، به سهم ۹۰ درصدی صنایع کوچک در صنعت کشور اشاره و از طرح اعزام کارشناس به واحدهای تولیدی برای بهبود وضعیت تولید خبر داد.
به گفته وی، بر اساس این طرح کارشناسان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در هر ۳۱ استان برای آسیب شناسی شاخص هایی مانند بازار، سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و غیرهخدمات مشاوره ای ارائه می دهند.
نجفی با بیان اینکه آنچه در این مجموعه صنعتی با اشتغالزایی ۲۲۵ نفری مشاهده می شود قدم بزرگی در راه توسعه کشور است، راه نجات اقتصادی کشور را در مدیرت جهادی برشمرد و اظهار کرد: معنای جهاد «تلاش تا پای جان» است و این تلاش لازمه توسعه امروز کشور است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان تاکید و تصریح کرد: همه مسئولان باید بدانند اگر می خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید همه از تولیدکنندگان حمایت کنیم.
نجفی با اشاره به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اشتغال زایی خاطرنشان کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت، این وزارتخانه اقدام جهادی را برای رسیدن به چشم انداز ۲۰ ساله نظام در دستور کار قرارداده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حلقه مفقوده اشتغالزایی در کشور را مشکل ارتباط با بازار در صنایع دانست و گفت: بخش اعظم مشکل اشتغال مربوط به بازاریابی است و این حلقه ها ارتباطی است که تولید را به بازار متصل می کند.
وی افزود: تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد بطور قطع و یقین مشکل خواهیم داشت؛ این در حالیست که ایران از بازار بزرگی برخوردار بوده و می توانیم از ظرفیت کامل مردم برای توسعه صنایع استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، واحد صنعتی «حریر الوان» در ۲ واحد بافت و رنگ با ظرفیت تولید سالیانه هشت هزار تن رنگرزی، تکمیل پارچه و ۴۵۰ تن پارچه گردباف و اشتغالزایی ۲۲۵ نفری فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.