• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
8

فردا؛آغاز بکار نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار

  • کد خبر : 15646
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
فردا؛آغاز بکار نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار

سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی فردا در نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار گردهم می آیند تا ضمن عرضه خدمات مختلف خود، برنامه و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال و کارآفرینی را ارائه کنند. به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه صبح فردا با حضور […]

سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی فردا در نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار گردهم می آیند تا ضمن عرضه خدمات مختلف خود، برنامه و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال و کارآفرینی را ارائه کنند.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه صبح فردا با حضور مقامات وزارت کار و رفاه اجتماعی،وزارت صنعت معدن و تجارت،برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

مهدی فرهادی نیا مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار گفت:این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی برگزار می شود.

وی افزود: نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت تعداد ۷۰ شرکت و غرفه دار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ ها در فضائی بالغ بر ۲۰۰۰مربع وسالن های ۱۰ و ۱۱ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار اضافه کرد: این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ،کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه برگزار خواهد شد.

فرهادی نیا با بیان اینکه حوزه‌های کسب ‎وکاری که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎ وکار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد،گفت: ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار قطعا موجب بهبود فضای کسب و کار و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.

مدیر برگزاری  نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند.

وی افزود: اگر وارد فرانچایز شویم شغلهای پایدار و کسب و کار درازمدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان می دهد که براساس ان آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می شوند.

گفتنی است همزمان با این نمایشگاه؛ نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران نیز با حمایت شورای جهانی فرانچایز(World Franchise Council)  و برخی از انجمن های ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات وملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دست آوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار از فردا تا ۲۴ دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.