• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
13

زمینه‌های خوبی برای همکاری با روسیه وجود دارد

  • کد خبر : 13543
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
زمینه‌های خوبی برای همکاری با روسیه وجود دارد

کرباسیان گفت: زمینه‌های خوبی برای همکاری در حوزه سرمایه گذاری، احداث نیروگاه‌های اتمی و،آبی، کشاورزی، حمل و نقل دریایی و ریلی، دارویی و نفت و گاز میان ایران و روسیه وجود دارد.  به گزارش بازنیوزبه نقل ازصدا وسیما ، مسعود کرباسیان در پایان دیدار با نواک وزیر انرژی روسیه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه […]

کرباسیان گفت: زمینه‌های خوبی برای همکاری در حوزه سرمایه گذاری، احداث نیروگاه‌های اتمی و،آبی، کشاورزی، حمل و نقل دریایی و ریلی، دارویی و نفت و گاز میان ایران و روسیه وجود دارد.

 به گزارش بازنیوزبه نقل ازصدا وسیما ، مسعود کرباسیان در پایان دیدار با نواک وزیر انرژی روسیه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به در پیش بودن کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و سفر رئیس جمهور روسیه به ایران برای شرکت در اجلاس سه جانبه با آقای روحانی و رئیس جمهور آذربایجان، با آقای نواک گفتگوهای سازنده ای در خصوص زمینه های همکاری وسیعی که میان دو کشور وجود دارد داشتیم.
وی گفت: خوشبختانه روابط تجاری و بازرگانی میان ایران و روسیه با پیشرفت ۷۰ درصدی همراه بوده و ما امروز در خصوص زمینه های همکاری با اورآسیا، حل مشکلات بانکی و ایجاد زمینه برای فعالیت بانکی دو کشور همچنین همکاری های گمرکی و ایجاد مسیر سبز در روسیه برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان ایران مذاکرات خوبی داشتیم.
وزیر انرژی روسیه هم با تبریک انتخاب کرباسیان به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور گفت: امروز گفتگوهای سازنده ای در خصوص نقشه راه و طرح های آتی داشتیم.
گفتگو های ما مبتنی بر دیدار اخیر رؤسای جمهور ایران و روسیه بود و بر این باوریم که زمینه های زیادی برای همکاری میان ایران و روسیه وجود دارد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.