• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
20

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: ۱۷۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات بهین‌یاب استان سمنان است

  • کد خبر : 14960
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: ۱۷۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات بهین‌یاب استان سمنان است

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سهم صنعت استان از تسهیلات بهین یاب ۱۷۶ میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی ۴۹ میلیارد تومان است. به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه در نودمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ثبت‌نام بیش […]

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سهم صنعت استان از تسهیلات بهین یاب ۱۷۶ میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی ۴۹ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه در نودمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ثبت‌نام بیش از دو هزار واحد تولیدی استان به‌منظور دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب مورد تائید است، تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۹ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۲۲۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

وی افزود: سهم صنعت و کشاورزی از سامانه بهین یاب به ترتیب ۱۷۶ و ۴۹ میلیارد تومان است و این آمار باعث شده که سمنان در زمینهٔ تعداد طرح پرداختی تسهیلات به نسبت جمعیت و واحدهای تولیدی، رتبه نخست استان‌های کشور را داشته باشد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان گفت: در سال جاری و برای رونق تولید در استان و کمک به طرح‌های نیمه‌تمام به ۱۶ طرح نیمه‌تمام استان به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده که هفت طرح مربوط به بخش صنعت و ۹ طرح مربوط به بخش کشاورزی است.

اسودی درباره مصوبات این جلسه نیز گفت: در این جلسه با درخواست ۴۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند موافقت شد و این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفری طرح‌های معرفی‌شده اظهار داشت: از این تعداد، ۲۳ طرح به ارزش ۷۵ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و ۲۴ طرح به ارزش بیش از سه میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: درمجموع نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید، مشکلات ۵۱۳ واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع یک هزار و ۲۲۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.