• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
15

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در آيين” من كالاي ايراني مي خرم” گفت: تشكل ها بهترين اهرم نظارتي براي كنترل كيفيت و ارزيابي استاندرد كالاها هستند

  • کد خبر : 13153
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در آيين” من كالاي ايراني مي خرم” گفت: تشكل ها بهترين اهرم نظارتي براي كنترل كيفيت و ارزيابي استاندرد كالاها هستند

آيين بزرگداشت روز جهاني استاندارد با حضوررييس سازمان ملي استاندارد و رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در اصفهان برگزار گرديد. به گزارش بازنيوز؛ سيد عبدالوهاب سهل آبادي صبح امروز در آيين بزرگداشت روز جهاني استاندارد كه با حضور نیره‌سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران،رسول زرگر پور استاندار و جمعي از مديران سازمان ها […]

آيين بزرگداشت روز جهاني استاندارد با حضوررييس سازمان ملي استاندارد و رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در اصفهان برگزار گرديد.
به گزارش بازنيوز؛ سيد عبدالوهاب سهل آبادي صبح امروز در آيين بزرگداشت روز جهاني استاندارد كه با حضور نیره‌سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران،رسول زرگر پور استاندار و جمعي از مديران سازمان ها و دستگاه هاي دولتي، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و جمعي از فعالان اقتصادي استان اصفهان در سالن همايش هاي نگين شهر اصفهان برگزار شد، با اشاره به سخنان اخير رييس جمهور آمريكا گفت: اگرچه برخی مشکلات داخلی در اقتصاد ایران وجود دارد، اما به طور قطع، حرف‌های دونالد ترامپ، برای اقتصاد پرمزیت و با استعداد‌های بالقوه متعدد ایران، از مرز و نفت و معدن گرفته تا نیروی انسانی و تولیدکنندگانی متحد، دیگر یک تهدید نیست؛ چراکه سخت‌ترین شرایط تحریم اقتصادی که اروپا و آمریکا را در اجرا متحد کرده بود، توسط کشورمان به سلامت پشت سر گذاشته شده و کوله‌باری از تجربه‌ای به دست آمده که صادرات غیرنفتی‌اش، در همان شرایط تحریم، سخت، ولی ممکن بود. یعنی علیرغم همه آن تحریم‌های سنگین، دنیا همچنان می‌خواست از ایران کالا بخرد و طالب کالا‌های ایرانی بود.امروز هم بسياري از توليدات ما از جمله مواد غذايي،صنايع دستي،محصولات فولادي و معدني وفرش به كشورهاي مختلف جهان و حتي آمريكا صادر مي شود.
وي افزود: فعالان اقتصادي پس از برجام، نگراني زيادي از روابط بين المللي كشور ندارند اما اتخاذ و اجراي سياست ها و برنامه هاي سليقه اي در اقتصاد و توليد همچنان دغدغه مهم آنان است.
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با اشاره به مكاتبات خود با رييس مجلس شوراي اسلامي،معاون اول رييس جمهور و  وزير اقتصاد گفت: عطف به ماسبق نمودن دستورالعمل بررسي تراكنش هاي مالي   و ورود به حساب هاي فعالان اقتصادي در شرايط حساس فعلي كشور ، اقدامي غلط بوده و بايستي به زودي متوقف شود.
وي با قدرداني از فعاليت هاي سازمان استاندارد گفت: طي سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است. دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود.جهانی شدن بازار تولید، شرکت های تولید کننده رابه ارزیابی مجدد نگرش هايشان در رقابت های بین المللی وا داشته و دولت ها را نیز به تغییر سیاست های ملی خود وادار نموده است. مطمئناً شرکت هایی که به استاندارد به صورت ملی و نه جهانی و به كيفيت محصولات نیز در حد کافی و خوب و نه در سطح جهانی توجه می نمایند از صحنه رقابت های تولیدجهانی خارج خواهند شد.
وي افزود: تشكل هاي اقتصادي و صنعتي بهترين اهرم هاي نظارتي و بازرسي براي كنترل كيفيت و ارزيابي استاندرد كالاها هستند و اميدوارم همكاري سازمان استاندارد و تشكل ها با حفظ رويه فعلي روز به روز افزايش يابد.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.