• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد؛ پوشش‌های جدید بیمه‌ای برای حمایت از تولیدات داخلی

  • کد خبر : 17771
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد؛ پوشش‌های جدید بیمه‌ای برای حمایت از تولیدات داخلی

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به لزوم تقویت بخش نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه و پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران از پوشش های جدید بیمه ای برای حمایت از تولیدات داخلی خبرداد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی در دیدار نوروزی با کارکنان بیمه مرکزی گفت: کارکنان با روحیه […]

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به لزوم تقویت بخش نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه و پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران از پوشش های جدید بیمه ای برای حمایت از تولیدات داخلی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی در دیدار نوروزی با کارکنان بیمه مرکزی گفت: کارکنان با روحیه نوآوری سال جدید را آغاز کنند چون انتظارات از صنعت بیمه زیاد است و ما در مقابل این انتظارات مسئولیم.

وی با بیان اینکه بیمه مرکزی جزو نهادهای موثر بوده و باید این جایگاه را حفظ کنیم، بر تقویت بخش نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه و پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بخش های بین المللی رایزنی‌های خوبی صورت گرفته و باید برای تقویت پوشش اتکایی نیز برنامه ریزی شود.

همتی از عملکردخوب صنعت بیمه درسال ۹۶ قدردانی کرد و ابرازامیدواری کرد: شرکتهای بیمه بیشتر و بهتر از سال قبل با ارائه خدمات متنوع درخدمت جامعه باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از کارکنان بیمه مرکزی و شرکت های بیمه خواست تا در ارائه طرح ها و پوشش های جدید بیمه ای در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیش از پیش اهتمام ورزند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.