• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
12

در چرخه توليد تا مصرف بيشترين سود عايد واسطه هايي مي شود كه با كمترين تلاش به درآمد سرشار دست مي يابند

  • کد خبر : 13631
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
در چرخه توليد تا مصرف بيشترين سود عايد واسطه هايي مي شود كه با كمترين تلاش به درآمد سرشار دست مي يابند

نخستین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان و توليد كنندگان استان اصفهان با معرفی واحدهای برتر برگزار شد. به گزارش بازنيوز؛ سيد عبدالوهاب سهل آبادي در نخستين جشنواره تجليل از حاميان حقوق مصرف كنندگان و توليد كنندگان كه با حضور معاون وزير صنعت،معدن و تجارت رييس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليد […]

نخستین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان و توليد كنندگان استان اصفهان با معرفی واحدهای برتر برگزار شد.
به گزارش بازنيوز؛
سيد عبدالوهاب سهل آبادي در نخستين جشنواره تجليل از حاميان حقوق مصرف كنندگان و توليد كنندگان كه با حضور معاون وزير صنعت،معدن و تجارت رييس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليد كنندگان اصفهان در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد، گفت:مصرف کننده ها و تولیدکننده ها مظلوم واقع شده اند و واسطه ها ي غير متعهد در حال نابودی صنعت و اقتصاد كشور هستند.
وي افزود: همایش امروز با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد اما از حدود ٩٠٠٠ واحدتولیدی استان اصفهان فقط ٢٢واحد برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده بودند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این همایش به ضعف های موجود در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و توليد كنندگان نيز اشاره کرد و گفت: مصرف کننده و تولیدکننده در کشور مظلوم واقع شده اند و واسطه ها در حال نابودی آن هاهستند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: اهرم هاي قانوني زیادی برای حمایت از مصرف کنندگان و توليد كنندگان وجود دارد اما متاسفانه قوانین به تصویب رسیده، به درستي اجرا نمي شوند و اگر همه دستگاه های اجرایی، حقوق مصرف کنندگان را کامل رعایت کنند، جامعه به سمت تعادل پیش می رود.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.