• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
23

حذف معافیت مالیاتی از واردات ماشین‌آلات صنعتی، به تولیدکنندگان ضربه می‌زند

  • کد خبر : 37864
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
حذف معافیت مالیاتی از واردات ماشین‌آلات صنعتی، به تولیدکنندگان ضربه می‌زند
شهرکرد - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: حذف معافیت مالیاتی در ورود ماشین‌آلات صنعتی، به تولیدکنندگان و کارخانه‌داران کشور ضربه وارد می‌کند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین تکریم صنعت‌گران و معدن‌کاران سال ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین هزینه‌ بالای بودجه عمومی دولت نباید بر گردن مردم و تولیدکنندگان بیفتد.
وی افزود: افزایش نرخ تمامی مایحتاج و نیازهای مردم در یک ماه اخیر با رشد حقوق کارگران تناسب ندارد.
سهل‌آبادی تصریح کرد: کارخانه‌داران هر روز شاهد کاهش سرمایه در گردش هستند و بانک‌های عامل برای تامین سرمایه اولیه و سرمایه ثابت با تولید همراه نمی‌شوند.
وی یادآور شد: امروز کارخانه‌داران برای دریافت تسهیلات بانکی، علاوه بر مسدود کردن بخشی از وام، در صورت نداشتن تاخیر در پرداخت بدهی، بیش از ۳۰ درصد بهره تسهیلات پرداخت می‌کنند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به مشکلات کارگران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بهداشت و درمان گفت: امروز هزینه‌های کارگران برای بهداشت و درمان پرداخت نمی‌شود و سخت‌گیری‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.
سهل‌آبادی به وجود ۲ هزار طرح در آستانه بهره‌برداری در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: افتتاح سریع‌تر این واحدهای تولیدی به همکاری جدی بانک‌های عامل نیاز دارد.
وی افزود: تولیدکنندگان به کاهش نیروی انسانی فکر نکنند و تمامی توان خود را برای حفظ اشتغال موجود و تلاش به‌منظور افزایش اشتغال جدید را به‌کار گیرند.
سهل‌آبادی تصریح کرد: با ایستادگی تولیدکنندگان در عرصه اقتصاد کشور، توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی خنثی و اقدامات استکبار جهانی با شکست مواجه شد.
در این آیین از صنعت‌گران و معدن‌کاران سال ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری و از مادران شهید صادق حسینی و شهید ابراهیم امینی از شهدای صنعت هفشجان، پایتخت جوش ایران تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=37864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.