• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
6

اجرای طرح ضربتی ایجاد ۴۵۰ هزار شغل در بخش صنعت در سال ۹۷

  • کد خبر : 15778
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۴:۴۸
اجرای طرح ضربتی ایجاد ۴۵۰ هزار شغل در بخش صنعت در سال ۹۷

به گزارش ایرنا، صادق نجفی  در دیدار با استاندار البرز، با بیان اینکه در نواحی صنعتی به تدریج تعداد واحدهای صنعتی کوچک و تخصصی ایجاد می شود، گفت: این اقدام در نهایت منجر به پویایی، ماندگاری و رونق روستاها خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه البرز گام های ارزشمندی در رفع موانع تولید برداشته […]

به گزارش ایرنا، صادق نجفی  در دیدار با استاندار البرز، با بیان اینکه در نواحی صنعتی به تدریج تعداد واحدهای صنعتی کوچک و تخصصی ایجاد می شود، گفت: این اقدام در نهایت منجر به پویایی، ماندگاری و رونق روستاها خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه البرز گام های ارزشمندی در رفع موانع تولید برداشته است، با اشاره به اینکه کمبود آب در کشور بخصوص با روند بارندگی های امسال، گفت: لزوم برنامه ریزی صحیح در خصوص مصارف صنایع بیش از پیش وجود دارد بر این اساس باید در جهت ارائه الگوهای خاص برای استقرار صنایع کم آب بر با مزیت بالا حرکت کرد.
نجفی با تایید شرایط ویژه البرز و ضرورت استثناء قرار گرفتن این استان در ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر، ادامه داد: البرز استانی مهاجرپذیر است و هر میزان شغلی که ایجاد می شود با حضور مهاجران همچنان کمبود وجود دارد بنابراین باید در راستای ایجاد و استقرار نواحی صنعتی اهتمام ویژه ای داشت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با توجه به گزارش های ارائه شده از زمان حضور دکتر نجفی رتبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز، از بیست و هفتم به اول کشور رسیده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.