• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
13

آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس، چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ١٨:٣٠، با سخنراني سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبري دراتاق بازرگاني اصفهان برگزار مي‌شود

  • کد خبر : 12535
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۸
آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس، چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ١٨:٣٠، با سخنراني سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبري دراتاق بازرگاني اصفهان برگزار مي‌شود

بزرگداشت هفته دفاع مقدس تنها یک مراسم براي یادآوری خاطرات مربوط به سه دهه پیش نيست، بلکه محملی برای بارور ساختن جریان و مرامی است که به شالوده اساسی نظام اسلامي و کشور تبدیل شده است. به گزارش بازنيوز، سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گراميداشت آن را یادآوری و مرور […]

بزرگداشت هفته دفاع مقدس تنها یک مراسم براي یادآوری خاطرات مربوط به سه دهه پیش نيست، بلکه محملی برای بارور ساختن جریان و مرامی است که به شالوده اساسی نظام اسلامي و کشور تبدیل شده است.

به گزارش بازنيوز، سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گراميداشت آن را یادآوری و مرور مداوم و مستمر فرهنگی دانست که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده كشور در همه زمينه‌ها باشد.
وي تصريح كرد: پشتوانه‌ای آکنده از شهامت ، ایثار، حماسه و ایمان، هر گونه هزینه مادی و معنوي برای بزرگداشت این هفته، یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده این کشور است و نمایشگر این که ما ملتی هستیم که چنین تجربه بی‌نظیر و استثنایی در طول تاریخ بشریت را فراموش نمی‌کنیم و از آن دریای بیکران، می‌توانیم تا سالیان سال، نهال های تشنه و جوان کشور را آبیاری کنیم.
سهل‌آبادي خاطر نشان كرد كه هیچ ملتی در جهان سلحشوری‌های خود را برای حفظ و صیانت از هویت و شرف خود فراموش نمی‌کند. وي گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه پایبندی به ارزش‌های شریف انسانی توانسته هویت و عزت خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت‌ها به ساحل برساند و فرهنگ انسانی اسلامی خود را در کوران انواع تهاجمات فرهنگی، ضد فرهنگی و نظامی حفظ کند.
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در ادامه افزود: همه می‌دانند دفاع مقدس یک برخورد نظامی نبود بلکه برخورد آرمان های ملت ایران اسلامی با دشمنان بود که شکل گرفت .
رئيس اتاق بازرگاني  اصفهان دفاع مقدس را دفاع از ارزش‌های اسلامی و جهاد مقدس علیه کفر و الحاد معرفي كرد و ادامه داد: آیا می‌شود تصور کرد که ما گوشه‌ای از تاریخ اسلام را نادیده بگيريم؟ آن هم برهه‌ای از تاریخ آن را که سراسر حماسه و افتخار برای رزمندگان اسلام، پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، پاسداری از آرمان های اسلامی است و این امری ضروری و واجب است .
وي به با تاكيد بر ضرورت و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس به برگزاري مراسم‌هاي تجليل از رشادت‌هاي شهداي مدافع حرم به ويژه شهداي مدافع حرم استان اصفهان اشاره كرد و گفت: نکته اساسی این است که جنگ تمام شده است و لیکن دفاع همچنان باقی است و ما در تمام زمان‌ها و اعصار باید آمادگی کامل دفاعی داشته باشیم.
سهل‌آبادي در پايان به برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اتاق بازرگاني اصفهان اشاره كرد و گفت: با حضور جمعی از سرداران،رزمندگان، ايثارگران و خانواده‌هاي شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان نظامي و انتظامي،  اعضاي شوراي شهر، مديران كل و روساي سازمان ها و نهادها ، اعضاي اتاق بازرگاني ،فعالان اقتصادي و مردم شهيد پرور اصفهان مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه پنجم مهرماه سال جاری، در سالن همايش‌هاي بين‌المللي اتاق بازرگاني برگزار مي‌شود.
در این مراسم سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبري درباره رشادت‌ها و مردانگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بيت عصمت و طهارت در عراق و سوريه سخنراني خواهد كرد و از ٨٠ نفر از ايثارگران و خانواده هاي شهداي استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان تجليل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=12535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.