• امروز : چهارشنبه - ۲ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 21 February - 2024
کل اخبار 7117اخبار امروز : 0
2

آرمان خالقی، معاون توسعه ارتباطات شرکت شیرین عسل گفت: 

  • کد خبر : 41693
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
آرمان خالقی، معاون توسعه ارتباطات شرکت شیرین عسل گفت: 
آرمان خالقی، معاون توسعه ارتباطات شرکت شیرین عسل گفت: وجهه سازمانی باید به درستی توسط مدیران ارشد تدوین شود و باید باورپذیر باشد. وجهه سازمانی درون سازمانی چگونه است و برون سازمان چه وجهه‌ای دارد. باید به گونه‌ای ایجاد شود که کارمندان به فعالیت در شرکت افتخار کنند. اگر نیروی کار به درستی برند سازمان خود را نشناسد، نسبت به آن وفادار نخواهد بود.

 

 

او افزود: باید تمامی اقدامات برای کارمندان شرح داده شود. همچنین برای افکار عمومی نیز با شفاف‌سازی باید فعالیت‌ها بازگو شود. اخلاقیات، رعایت عدالت در وجهه سازمانی و رضایت شغلی بسیار موثر است. باید به مخاطبان چه درون سازمان و چه بیرون از سازمان اعلام کنیم که خدمات و محصولات مناسب و باکیفیتی ارائه می‌کنیم.

خالقی تاکید کرد: در زمان چالش‌ها، روابط‌عمومی‌ها موظفند تا راهکار مناسب را یافته و شرکت را از هجمه و جوسازی نجات دهند. سال گذشته یکی از برندهای معتبر غذایی به دلیل تهاجم علیه برند دچار معضلات بسیاری شد. در ماجرای قرص در کیک‌ها نیز برندهای صنایع غذایی مانند برند ما با مشکلات بسیاری مواجه شدیم. در صورتی که این اخبار تهاجم رقیبان بوده و همه می‌دانند چقدر نادرست بود. باید وجاهت و اعتماد نسبت به برندها را بعد از ایجاد چالش‌ها بازگردانیم. مدیران ارشد باید به این باور برسند که روابط‌عمومی‌ها سازمان را از بحران خارج می‌کنند.

او افزود: روابط عمومی یک روند است. روابط عمومی براساس اصول علمی باید فعالیت کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=41693
  • نویسنده : نازنین کاوه
  • منبع : https://peivast.com/
  • 93 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.