• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
15

پیام تبریک ریاست خانه صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به وزیر محترم صنعت معدن و تجارت

  • کد خبر : 33240
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
پیام تبریک ریاست خانه صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به وزیر محترم صنعت معدن و تجارت

بسمه تعالی جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری در معرفی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و رای قاطع خادمین مردم در خانه ملت و انتصاب آن مقام محترم را به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. حوزه‌های صنایع، معادن […]

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری در معرفی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و رای قاطع خادمین مردم در خانه ملت و انتصاب آن مقام محترم را به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
حوزه‌های صنایع، معادن و بازرگانی کشور از این پس شاهد حضور جنابعالی در راس این مجموعه خواهد بود که باتوجه به سوابق روشن و توانمندی‌تان، کاملا آشنا به مسائل، مشکلات، چالش‌ها و راهکارهای عبور از موانع هستید و این شناخت دقیق، خود یک نقطه اطمینان و اتکا برای همه فعالان و دست‌اندرکاران این بخش‌های مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود.
حضور جنابعالی در جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت مردمی و بهره‌مندی از سالها فعالیت در عرصه‌های مربوطه، نوید روزهایی دلگرم‌کننده و روبه‌جلو را در بخش‌های مهم اقتصاد و تولید کشور می‌دهد تا ان‌شاالله دولت سیزدهم که فصل مشترک آن برای همه آحاد جامعه، ایجاد حس امیدواری و فضای مثبت جهت حل مشکلات اقتصادی و ادامه حرکت روبه رشد کشور در عرصه تولید است، در مسیر خود به موفقیت نائل شود.
اینجانب بار دیگر به‌ نمایندگی از جامعه صنعت استان آذربایجان شرقی انتصاب جنابعالی به ‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک عرض نموده و آمادگی این مجموعه را جهت اجرای سیاست‌های دولت محترم و وزارت صمت اعلام می‌دارم.

محمد حسین باقری
ریاست خانه صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.