• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
10

وزیر صمت در بازدید از کارخانه داروگستر ساوا شفا ژن:اگر طرح اقتصاد مقاومتی در تمام کشور توسعه یابد مردم توانمند خواهند شد/ فرهنگ سرمایه‌گذاری باید گسترش پیدا کند/ اصحاب رسانه افتخارات حوزه تولید را به مردم منعکس کنند

  • کد خبر : 32819
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
وزیر صمت در بازدید از کارخانه داروگستر ساوا شفا ژن:اگر طرح اقتصاد مقاومتی در تمام کشور توسعه یابد مردم توانمند خواهند شد/ فرهنگ سرمایه‌گذاری باید گسترش پیدا کند/ اصحاب رسانه افتخارات حوزه تولید را به مردم منعکس کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارخانه داروگستر ساوا شفا ژن( شهرستان نقده) بیان کرد: شرکت‌های بزرگ می‌توانند مردم را توانمند کنند و اگر طرح اقتصاد مقاومتی در تمام کشور توسعه یابد مردم توانمند خواهد شد. به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی در سخنانی در جمع دست اندرکاران این واحد تولیدی دانش بنیان در ناحیه […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارخانه داروگستر ساوا شفا ژن( شهرستان نقده) بیان کرد: شرکت‌های بزرگ می‌توانند مردم را توانمند کنند و اگر طرح اقتصاد مقاومتی در تمام کشور توسعه یابد مردم توانمند خواهد شد.

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی در سخنانی در جمع دست اندرکاران این واحد تولیدی دانش بنیان در ناحیه صنعتی راهدانه نقده، با بیان این مطلب افزود: در همه جای دنیا کشورها را شرکت های بزرگ، توانمند و توسعه گرا می سازند نه دولت‌ها و در کشور ما نیز شرکت‌های توسعه گرا را باید مورد حمایت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیانی که امروز مورد بازدید قرار داده‌ام نیز یکی از همین شرکت های توانمند می باشد، گفت: آدم های موفق محدودند اما گستره فعالیت آنها نامحدود است و این شرکت که سرمایه گذارانش در خارج از کشور بودند، تمام مینهای مقابل خود ( بروکراسی اداری) را یک به یک برداشته و اکنون در این نقطه ایستاده است.

فرهنگ سرمایه‌گذاری باید گسترش پیدا کند

وزیر صمت با تأکید بر اینکه فرهنگ سرمایه‌گذاری باید گسترش پیدا کند، تصریح کرد: به این نوع کارها اعتقاد دارم و هرگونه همکاری در این زمینه را انجام خواهم داد، کارهای بزرگ جسارت و ریسک بالا می خواهند که اگر موفق شوند خارق العاده هستند.

رزم حسینی با بیان اینکه بیشتر سرمایه گذاران دوست دارند که در شهرهای بزرگ مانند تهران( که بیش از ۱۱ هزار واحد صنعتی مستقر دارد) فعالیت کنند اما سرمایه گذار این طرح دانش بنیان، شهرستان نقده و منطقه مرزی را انتخاب کرده که این نیز در جای خود بی نظیر و قابل افتخار است.

کارآفرینی و توانمندسازی کاری مجاهدانه است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا جانفشانی کردند تا امنیت برقرار شود، بیان کرد: ما نیز باید تمام تلاش خود را برای کارآفرینی و اشتغالزایی و توانمندسازی مردم انجام دهیم که حمایت از این گونه شرکت‌ها و ورود سرمایه گذاران در همین راستا می باشد.

حدود ۵۰۰ میلیارد دلار ذخایر معدنی قطعی کشف شده است

وزیر صمت با اشاره به بازدیدی که از معدن طلای زرشوران داشت، اضافه کرد: اکتشاف در کل کشور ۳ درصد است که همین سه درصد حدود ۵۰۰ میلیارد دلار ذخایر معدنی قطعی کشف شده است و اینکه میگوییم معدن می تواند جایگزین نفت و درآمدهای نفتی شود، سخن دور از دسترسی نیست.

رزم حسینی ادامه داد: ۱۲۰ تن ظرفیت طلای ناب در معدن زرشوران است و این معدن فقط سالانه یک تن را برداشت می کند.

سیاست باید در خدمت اقتصاد جامعه باشد

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سیاست باید در خدمت اقتصاد باشد و سیاستمدار کسی است که سیاست را در خدمت معاش مردم اداره کند تا دین مردم تضمین گردد.

اصحاب رسانه افتخارات کشور در حوزه تولید را به مردم منعکس کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود از اصحاب رسانه خواست تا افتخارات کشور در حوزه تولید را علیرغم همه تنگناها و محدودیت‌ها رسانه‌ای نمایند.

وی بیان کزد: اصحاب رسانه و‌ مردم باید ببینند که چگونه شرکتهای تولیدی در شهرک های صنعتی در شرایط تحریم سه شیفت کار می‌کنند و ۳۸ میلیارد دلار واردات مواد اولیه و مورد نیاز کارخانجات برای تولید را انجام دادیم، شهرک ها به دنبال توسعه هستند، ظرفیت‌ها تکمیل است و نباید فقط روی نقاط منفی مانور داده شود‌.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از سفر به استان آذربایجان غربی، کارخانه داروگستر ساوا شفاژن را در شهرستان نقده مورد بازدید قرار داد.

رزم حسینی از بخش‌های مختلف این واحد بازدید به عمل آورد و در گفت‌وگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت های آن قرار گرفت و مهمترین مسائل و مشکلات این واحد برای تکمیل و راه اندازی نهایی از جمله تامین سرمایه و تسهیلات را مورد پیگیری و بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=32819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.