• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
15

وزارت صمت با سرپرست دردی از تولید دوا نمی‌کند/ تولید، هر روز سخت‌تر از دیروز

  • کد خبر : 31373
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
وزارت صمت با سرپرست دردی از تولید دوا نمی‌کند/ تولید، هر روز سخت‌تر از دیروز

رئیس خانه صنعت و معدن با بیان اینکه در شرایط فعلی کار برای تولیدکننده بسیار سخت شده است، گفت: متاسفانه شش ماه از سال گذشته ولی نه گشایشی در حوزه بانکی اتفاق افتاده و نه در سایر حوزه‌ها از جمله تامین مواد اولیه حمایت لازم از تولیدکننده صورت می گیرد. عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو […]

رئیس خانه صنعت و معدن با بیان اینکه در شرایط فعلی کار برای تولیدکننده بسیار سخت شده است، گفت: متاسفانه شش ماه از سال گذشته ولی نه گشایشی در حوزه بانکی اتفاق افتاده و نه در سایر حوزه‌ها از جمله تامین مواد اولیه حمایت لازم از تولیدکننده صورت می گیرد.

عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر نوسانات قیمت ارز باعث شده تا تولیدکنندگان بلاتکلیف تر از گذشته با افزایش بسیار بالای قیمت مواد اولیه روبرو شوند، اظهار داشت: از آن طرف قدرت خرید مردم نیز کاهش پیدا کرده و نمی‌توان در قیمت محصولات افزایش بیشتری را اعمال کرد.

وی با انتقاد از اینکه در شرایط فعلی کار برای تولیدکننده بسیار سخت شده است، تصریح کرد: قرار بود در سال جهش تولید حمایت لازم از تولیدکننده داخلی صورت گیرد اما متاسفانه شش ماه از سال گذشته و نه گشایشی در حوزه بانکی اتفاق افتاده و نه در سایر حوزه‌ها از جمله تامین مواد اولیه حمایت لازم از تولیدکننده انجام نشده است. در این شرایط طبیعی است که تولیدکننده به سختی فعالیت کرده و با چنگ و دندان خط تولید خود را بچرخاند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران اضافه کرد: تا زمانی که تصمیمی برای قیمت ارز به کار گرفته نشود و تولیدکننده در تامین مواد اولیه خود نگران باشد نمی‌توان به بهبود اوضاع تولید در کشور امیدوار بود.

سهل آبادی با تاکید بر اینکه مگر می‌شود وزارتخانه‌ای که متولی امر تولید است همچنان بدون وزیر باشد، گفت: دولت خود نمی داند که می خواهد چکار کند و فقط مشغول طی کردن امور روزمره خود است. صنعت ۴ ماه است وزیر ندارد طبیعی است که هیچ سیاست جدی برای کمک به صنعتگران کشور از سوی این وزارتخانه اعمال نشود.

وی به مکاتبات خود با مدرس خیابان سرپرست قبلی وزارت صنعت اشاره کرد و افزود: چندین بار با او تماس گرفتم و قرار شد وقت حضوری جهت بیان مشکلات صنعتگران به بنده داده شود اما متاسفانه عمر سرپرستی اقای مدرس کوتاه بود و در حال حاضر نیز منتظر تعیین وقت از سوی سرپرست جدید وزارت صنعت برای بیان مشکلات هستم که هنوز موفق نشده‌ایم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=31373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.