• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
12

مهار آتش ساختمان اداری خیابان ولی عصر پس از ۲۴ ساعت ادامه دارد/احتمال تخریب ساختمان

  • کد خبر : 16610
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
مهار آتش ساختمان اداری خیابان ولی عصر پس از ۲۴ ساعت ادامه دارد/احتمال تخریب ساختمان

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساختمان اداری(نیروی برق) ساعت ۱۰ روز گذشته دچار حریق شد که براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منهای چهار ساختمان(محل بایگانی اسناد) دچار آتش سوزی شده است. برغم گذشت ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول تلاش برای مهار کامل این آتش […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساختمان اداری(نیروی برق) ساعت ۱۰ روز گذشته دچار حریق شد که براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منهای چهار ساختمان(محل بایگانی اسناد) دچار آتش سوزی شده است.
برغم گذشت ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول تلاش برای مهار کامل این آتش با توجه به اینکه در طبقه منهای ۴ ساختمان بوده و دسترسی به آن سخت است، هستند.
این درحالی است که روز گذشته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، خبر از مهار این آتش سوزی داده بود.
همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز دیروز گفت که این حادثه ۷ مصدوم داشته است.
درهمین ارتباط، محمدعلی نجفی صبح امروز با حضور در محل حادثه، از نزدیک در جریان نوع حادثه حریق و همچنین عملیات امدادی قرار گرفت.
محمدعلی نجفی دراین خصوص گفت : با توجه به اینکه دسترسی به محل و کانون اصلی آتش سوزی سخت است، حریق همچنان ادامه دارد و امکان نشست و یا تخریب بخشی از ساختمان نیز وجود دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صبح امروز(سه شنبه) به خبرنگار ایرنا گفت: طبقه منهای چهار این ساختمان اداری که دبیرخانه و بایگانی مرکز است، دچار حریق شده است.
سید جلال ملکی با اشاره به اینکه عملیات اطفا حریق از همان لحظه اولیه آغاز و همچنان ادامه دارد، افزود: شب گذشته به منظور ایمنی منطقه، ۵ ساختمان مسکونی و تجاری مجاور محل حادثه کاملا تخلیه شد.
وی اظهار کرد: آتش سوزی بایگانی ساختمان خاموش شده، ولی با بررسی آتش نشانان مشخص شد که این قسمت به وسعت ۳۰۰ مترمربع امکان وقوع آتش سوزی مجدد را دارد و به همین منظور آتش نشانان تصمیم گرفتند که از ساعات عصر روز گذشته عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل را از سر بگیرند.
به گفته ملکی، از شب گذشته با توجه به افزایش درجه حرارت تصمیم گرفته شد که نیروهای آتش نشانی محل را ترک کنند و تجهیزات اطفایی در محل مشغول فعالیت باشند.
ملکی تصریح کرد: هیچ گونه تهدیدی مبنی برآتش سوزی در محل حادثه وجود ندارد اما به دلیل وسعت و حجم زیاد راهروها و تنگی مسیرها، عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و هیچ گونه نگرانی برای تخریب این ساختمان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.