• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
10

معظمی خبر داد اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع

  • کد خبر : 15070
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
معظمی خبر داد اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی صنایع در کشور خبر داد. به گزارش بازنیوزبهنقل از ایسنا، منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی شماره سه قائم‌شهر اظهار کرد: کارخانه نساجی که یک سرمایه ملی […]

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی صنایع در کشور خبر داد.

به گزارش بازنیوزبهنقل از ایسنا، منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی شماره سه قائم‌شهر اظهار کرد: کارخانه نساجی که یک سرمایه ملی محسوب می‌شود بلاتکلیف مانده است و به منظور رفع مشکلات آن، به همراه نمایندگان و مقامات محلی بررسی لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به لحاظ مالکیت، کارخانه نساجی خصوصی است و دولت نمی‌تواند در این زمینه دخالت کند، تصریح کرد: باید راهی مشخص شود تا از طریق مشارکت، تشویق بخش خصوصی و حمایت سازمان گسترش مشکلات این کارخانه برطرف شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن باید به توسعه صنعتی کمک کند، گفت: برای راه‌اندازی مجموعه‌هایی که سال ها بلاتکلیف مانده خوشبین هستیم.

معظمی با بیان اینکه امسال از سوی رهبری به تولید و اشتغال تاکید شده و مسئولان دولتی باید شرایط این امر را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان گسترش وزارت صنایع، نوسازی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: صنعت نساجی مورد تاکید دولت است چرا که از نظر سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر صنایع، سرمایه کمتری نیاز دارد و اشتغالزایی بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

معظمی گفت: امسال دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق سیستم بانکی برای نوسازی صنایع در کشور تخصیص داده است و اختصاص این تسهیلات از سوی کارگروه های استانی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.