• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

لزوم استمرار آموزش برای مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 36096
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
لزوم استمرار آموزش برای مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان که در روز یکشنبه ۸ اسفندماه برگزار گردید، اعضای هیئت مدیره خانه صمت انتصاب علی جهانگیری را تبریک عرض نموده و برای او در مسیر […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان که در روز یکشنبه ۸ اسفندماه برگزار گردید، اعضای هیئت مدیره خانه صمت انتصاب علی جهانگیری را تبریک عرض نموده و برای او در مسیر مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در این نشست که در محل سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار گردید، دو طرف در خصوص همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضای هیئت مدیره خانه صمت استان در این جلسه، نقش سازمان مدیریت صنعتی در توسعه و پیشرفت تولید در استان را بسیار حیاتی توصیف نموده و خواستار نقش آفرینی بیشتر این سازمان در عرصه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی شدند.

رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان در این نشست، بر لزوم آموزش مستمر کارکنان و مدیران واحدهای تولیدی تاکید نموده و افزود: عارضه یابی و ایجاد کلینیک های صنعتی یکی از ضروری ترین نیازهای بخش صنعت در استان است. همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان با سازمان مدیریت صنعتی دراین راستا می تواند تاثیر زیادی در رشد و توسعه واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری داشته باشد.
علی جهانگیری استفاده از تیم های مشاوره قوی بین المللی و کشوری را یکی راهبردهای کاربردی در توسعه صنعتی استان دانسته و عملیاتی نمودن این راهبرد با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان را در آینده صنعتی آذربایجان شرقی، تاثیرگذار خواند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=36096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.